Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post


Gast

#428

2014-07-02 15:43

ook een leugen die je voor de duizendste keer vertelt blijft een leugen, vuur. Maaike heeft je geen toestemming gegeven, althans niet nadat de dader van de moord op haar dochter werd opgepakt. Je fantaseert dat je die toestemming hebt op basis van haar uitspraken van voordat de moord werd opgelost.
Je misbruikt de moeder van een vermoord kind. Ja, ooit geloofde de hele familie Vaatstra dat hun dochter en zus was vermoord door een asielzoeker. Met het bovenwater komen van nieuwe feiten, begon de familie in te zien dat het verhaal er misschien toch anders uit kon zien. Alleen de moeder bleef hangen in de klauwen van de aasgieren die haar voorspiegelden dat zij "100% zeker" wisten wie de dader was.
Dus wie denk je dat het het zwaarst heeft als die "100% zekere" theorie domweg wordt ingehaald door de realiteit? Inderdaad: Maaike. En in plaats van haar de rust te gunnen om dit te verwerken ga je haar bestoken en proberen in te zetten voor je achterhaald theorietje. Inderdaad, ze houdt zich stil, wetende dat áls ze iets zou zeggen dat het alleen maar olie op het vuur is voor de nietsontziende stalkers die niet begrijpen dat ze het al die jaren verkeerd hadden.
Wees er maar trots op dat je de familie van een vermoord kind terroriseert omdat je domweg het vermogen mist om om te gaan met je eigen ongelijk.

Reacties

Vuur

#429 Re:

2014-07-02 16:10:35

#428: - Maaike heeft je geen toestemming gegeven, althans niet nadat de dader van de moord op haar dochter werd opgepakt.

Waarom wordt ik dan niet aangeklaagd. Ze houdt zich niet stil want Yehudi Moskowicz richt namens haar zijn pijlen op Wim Dankbaar in dezelfde periode als dat ik het online zet. Denk je dat ik niet even gechecked heb bij Maaike?

Yehudi kan in opdracht van haar mij zo in één moeite mee nemen. Deed hij ook met Frides Lameris. Kost Maaike niets, kosten zouden dan door mij betaald worden. Kan overigens allemaal ook in hetzelfde kortgeding.

Maar nee, nu blijkt dat de kinderen en Bauke toch niet helemaal de volledige macht over Maaike hadden.

Als jij met bewijs komt of wie dan ook dat Maaike het dagboek niet online wilt hebben. Sterker, als Maaike mij vandaag zou laten weten dat ze haar dagboek offline wilt hebben doe ik dat.

Maar alhoewel Maaike ook wel weet dat de waarheid nooit naar buiten zal komen, althans nooit door de massa geaccepteert zal worden, blijft ze steevast geloven in wat zij al vanaf dag één wist. Het staat een ieder vrij zijn eigen mening te vormen en verkondingen maar ga niet voor Maaike praten als je haar niet kent.