Neen tegen besparingsmaatregelen in onderwijs en jeugdopvang Asse

Quoted post


Gast

#10

2014-06-23 16:04

Dat de school sluit om 15u is voor mij geen probleem , ik werk tot 15u en ben meestal daar rond 15u05 - 15u10 , dus wat mij stoort is dat ik door dat jullie beslissen de scholen vroeger te doen sluiten ik nu 1 euro na schoolse opvang moet betalen voor mijn 3 kinderen terwijl ze slecht max 10 minuutjes in de naschoolse opvang zullen zitten .... dit vind ik echt overdreven en loopt voor een maand als schoolfactuur ook erg op, jullie moeten mssn besparen maar wij moeten betalen terwijl het voor ons ook niet altijd gemakkelijk is. Ik heb geen familie hier in de buurt dus kan daar ook niet op rekenen. Plus voor de kindjes waarvan de ouders laat werken en dus de kinderen een warme maaltijd laten benuttigen op school omdat ze daar 's avonds geen tijd voor hebben of omdat tegen zij thuis zijn al veel te laat is , moeten die kinderen een heel week zonder warm eten dan????

Reacties


Gast

#37 Re:

2014-06-24 11:16:28

#10: -

Beste,

Om alle verwarring tegen te gaan. Het betalend naschoolse toezicht wordt pas aangerekend vanaf 15u30 (voordien was dit 16u00).

Ik ga voor de rest volledig mee in je stelling over de warme maaltijden... De ouderraad zal dit zeker bekijken met de gemeente om hier dan met een doeltreffende oplossing voor de boeg te komen.

Met vriendelijke groet,

David De Becker


Gast

#52 Re:

2014-06-25 10:41:59

#10: -

Opmerking: je betaalt pas opvang vanaf 15.30u. Voor jou is er dus geen probleem, maar toch bedankt voor de solidariteit.