Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Wim Dankbaar
De auteur van deze petitie

#184 Re:

2014-06-18 18:08

#181: Dave -

Er is geen "methode Wim". Deze getuigen hebben hun verhaal verteld aan mij en vele anderen inclusief de politie. Vervolgens heb ik het op papier gezet, precies zoals zij het hebben verteld. Dan lezen ze het door en als ze het ermee eens zijn zetten ze hun handtekening. Precies zoals je een handtekening zet onder een proces verbaal door een verbalisant. De verbalisant hoort het verhaal aan, zet het op papier, de getuige leest het door en zet dan zijn handtekening bij akkoord onder de verklaring. Het is dus HUN verklaring, niet de mijne. Maar dat weet je zelf ook wel "Dave". Valt het je trouwens op dat ALLE drie verklaren dat Feik op 3 mei 1999 is overgeplaatst. In lijn met Louis Uijl zelf? Misschien moet je je vriend "Barracuda" , al net zo laf en anoniem als jij, maar eens vragen waarom hij deze verklaringen niet meenam in zijn laatste trolverhaaltje....

Reacties

Dave

#189 Re: Re:

2014-06-18 20:11:20

#184: Wim Dankbaar - Re: Er is geen "methode Wim". Deze getuigen hebben hun verhaal verteld aan mij en vele anderen inclusief de politie. Vervolgens heb ik het op papier gezet, precies zoals zij het hebben verteld.

Jammer dan. Je zet zelf je interviews online, dus het valt gewoon te horen wat er gezegd wordt, en vervolgens te lezen hoe jij het voor jezelf hebt ingevuld. Het zijn stuk voor stuk Wim-verhalen, die door Wim opgehangen worden aan andere mensen.

Wim, je hebt geen enkele sjoege hoe je ervoor zorgt dat een getuige-verklaring enige waarde heeft. In jouw geval hebben ze nooit waarde, omdat jij zelf steeds het verhaal dat je wilt horen aangeeft. (En daarom *klopt* het ook altijd zo goed..). En omdat je getuigeverklaringen nooit enige waarde hebben, heb je ook nog nooit in je leven een zaak ook maar 1 milimeter dichterbij een oplossing gebracht. JFK, Deventer-moordzaak, Vaatstra; stuk voor stuk 100% faal. Maar je ziet het niet, je kan het niet zien, want dat zou betekenen dat je je eigen feilbaarheid onder ogen zou moeten zien, en dat kan een narcist niet. Een narcist "heeft gelijk". Punt.