Stop ouderverstoting

Quoted post

geknakte mamma

#31 Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..

2014-06-03 20:07

#27: gebroken mama - Re: Afstand genomen van mijn kind..

Lieve gebroken mamma, heel veel liefs en sterkte, een andere gebroken mama... ik denk vaak aan je, aan alle moeders die in zo'n situatie worden gemanouvreerd vaak tot verbijstering van advocaten enz.

Hou vol lieverd, ik kon alleen nog maar via Facebook een berichtje sturen, jarenlang niks gehoord maar nu sinds kort weer voorzichtig contact met mijn jongste (nu 19 jaar oud)

Hij heeft zoveel gemist en merkt nu wat hij gemist heeft... niet alleen ik. Kan er niet blij om zijn.... wel dat hij me steeds vaker opzoekt, steeds meer verteld en laat blijken dat hij heel erg spijt heeft zolang gewacht te hebben met contact opnemen. En: we hebben heel veel lol met elkaar, we lijken zo op elkaar.

Hou moed, je hebt maar 1 moeder en zelfs mijn adoptiezussen gingen ondanks mijn ouders TOCH op zoek naar hun echte moeder, en vader later. Het bloed kruipt waar het niet gaan mag of kan.... Sterkte nogmaals...

Reacties

momfromhell

#49 Re: Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..

2015-03-05 17:46:21

#31: geknakte mamma - Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..  

 ik heb pas ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Geeft enige moed, maar ook groot verdriet, zo veel kinderen en ouders die lijden door manipulatie van een " liefhebbende" ouder.

ik heb ook al bijna 6 jaar praktisch geen contact meer met mijn dochter, het haar tegen mij opzetten was trouwens al begonnen voor ik ben weg gegaan, en niet alleen haar. Met mijn oudste zonen heb ik een normaal contact, die waren oud en verstandig genoeg om de ware toedracht te snappen,  met mijn jongste zoon, zeer onregelmatig. In de praktijk komt het er op neer dat hij zeer vijandig is naar mij toe als hij bij zijn vader verblijft, en enkel naar mij toe komt als hij weer eens door school en vader aan de deur is gezet. Hij heeft psychologische problemen, neemt drugs en is onhandelbaar. Bovendien wordt bij als hij bij mij is subtiel door mijn man bewerkt om in opstand te komen. Ik heb daar bewijzen van! Dus na een tijdje barst de bom en loopt hij weer weg, naar zijn vader. Ik heb hem nu weer zo ver gekregen om bij psychiater en psycholoog langs te gaan, hopelijk haalt het wat uit. Mijn dochter, 20 intussen, en meerderjarig, is de loyaliteit zelve naar haar vader naartoe, ik was en blijf de slechte. Dat zie ik zo snel niet veranderen


Gast

#93 Re: Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..

2016-08-20 05:11:14

#31: geknakte mamma - Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..  

 gebroken papa:

Beste geknakte mama heb zelf drie kinderen die gehoord zijn door de rechtbank , gelukkig heeft de rechtbank van antwerpen dit ingezien dat de verklaringen vals of tenminste ferm overdreven waren.Desalnietemin heb ik slechts een zeer beperkt contact met mijn drie kinderen.Wanneer ze bij mij zijn is het echt feest de lange tijd dat ze bij de mama zijn hoor ik niets van ze.

Dit is hel ik dacht dat ze niet bestond maar dit is echt de hel probeer dit maar eens vol te houden.

Maar we moeten wel voor onze kinderen.