Stop ouderverstoting

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop ouderverstoting.


Gast

#76

2016-02-28 10:16

Omdat de rechters en hulpverlening in NL niets doet aan ouderverstoting, het is schrijnende mishandeling, zeer triest!

Gast

#77

2016-02-28 18:37

Omdat ik deze situatie zelf meemaak nu

Gast

#78

2016-02-28 19:42

Zoveel leed achter de voordeur. Instanties die het verschil kunnen maken, wordt nou eens wakker. Doe je ogen open en doe aan waarheidsbevinding. Zo niet, dan werken jullie mee aan het in stand houden van kinder- en partner mishandeling.

Gast

#79

2016-02-29 19:42

Omdat ik zelf de situatie mee maak en heel.pijnlijk en frustrerend is :-(

Gast

#80 Re: Re:

2016-02-29 19:51

#24: rb - Re:  

 Sorry maar ik denk niet dat het meestal de. Moeders zijn hoor 

Ik zit in situatie dat het net omgekeerd is

Maar moet wel zeggen dat het veel verslechterd is sinds zijn vriendin ---dus tja ook een vrouw ;-)


Gast

#81 Re: Re: Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..

2016-02-29 20:00

#49: momfromhell - Re: Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..  

 Ik vind het allemaal zo erg he!!!! Ik zie mijn zoon al zes jaar niet meer mijn andere kinderen zijn co ouderschap (op papier )/want papa komt niet meer achter de meisjes (nieuwe vriendin aanvaard kids niet) 

Vreselijk voor mijn meisjes

En mijn oudste zoon die mis ik heel hard maar zo opgestookt geweest en nog ---ook heeft mijn ex dat bij meisjes geprobeerd maar bij hen omgekeerde reactie ) 

 

Tja vreselijk


Gast

#82

2016-02-29 20:34

Ouderverstoting heeft generatielange voorgeschiedenis. Elk gezinslid heeft ondersteuning nodig. En vooral die ouder die de ander verstoot en uit het leven van de kinderen bant. Zo lang dat niet gebeurt, blijven we steken in het systeem en het denken dat het veroorzaakt (nl wit-zwart/goed-fout denken).

Gast

#83

2016-03-01 12:17

en dan spreek je nog niet over grootouders   !! die hun kleinkinderen niet mogen zien 


Gast

#84

2016-03-01 19:04

Maak het zelf van dichtbij mee

Gast

#85

2016-03-01 19:06

Maak het zelf mee
kleinpropje
Gast

#86

2016-03-01 22:34

Ik zelf dit als kind heb meegemaakt.. heb jarenlang mijn vader moeten  missen.. ik werd jarenlang gehersenspoeld door mijn moeder dat mijn vader slecht was.. mijn vader wilde ons als kinderen gewoon zien en zien opgroeien.. mijn moeder hield alles tegen.. de psychische schade die ik hierdoor heb is groot.. Didi's weblog 


Gast

#87

2016-03-02 07:27

Tijd dat het bekendheid krijgt en er acties ondernomen worden, om schade aan de kinderen op latere leeftijd te beperken!

Gast

#88

2016-06-05 16:30

Het moet afgelopen zijn om de moeders hun "regime" te laten gelden. Stop dit geleuter dat moeders die zielige partij zijn en dat bij de vader een "steekje" los. Politiek ga met de tijd mee.

Gast

#89

2016-06-24 13:17

Het falen van Rechtbank en Parket te Leuven in hun benadering tot de omgangsregeling is schrikwekkend.
Men kan toch moeilijk wachten tot kinderen groot worden en deze mensen van het Parket en Rechtbank gaat opzoeken.

Gast

#90

2016-07-13 00:51

Mijn zusje heeft 2 dochters die zij 5jr lang 1x in de 3wkn 2uurtjes mag bezoeken onder toezicht. En 1x in de 2wkn 10min mag bellen. Contact met haar oom, tante, opa of oma , moeders leefomgeving, word niet gestimuleerd. Ik vind sprake van ouder en familie ontvreemding

Gast

#91

2016-08-20 04:55

Daar ik zelf in een geval van ouderverstoting zit en door mijn drie kinderen buiten het minimale verplichte contact geen enkele reactie meer krijg.
Voor dat het vonnis werd uitgesproken ging dit vlotter.
Toen de rechtbank ouderverstoting in het vonnis neerschreef was het hek van de dam.
Heb zelf op vrij jonge leeftijd mijn vader verloren aan kanker en dat was erg maar hetgeen ik nu meemaak is niet te beschrijven dit is pure emotionele moord dit moet stoppen mijn en ook Uw kinderen gaan zelf in een leven van leugens en bedrog terechtkomen.Dit moet echt stoppen .
groeten een bange papa van drie prachtige kinderen.

Gast

#92 Re: Hallo

2016-08-20 05:02

#17: Johan - Hallo 

 maak hetzelfde mee wens je veel steun ik weet (tenminste) ik denk dat dit het ergste is wat een ouder kan meemaken.

veel sterkte  gr tom


Gast

#93 Re: Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..

2016-08-20 05:11

#31: geknakte mamma - Re: Re: Afstand genomen van mijn kind..  

 gebroken papa:

Beste geknakte mama heb zelf drie kinderen die gehoord zijn door de rechtbank , gelukkig heeft de rechtbank van antwerpen dit ingezien dat de verklaringen vals of tenminste ferm overdreven waren.Desalnietemin heb ik slechts een zeer beperkt contact met mijn drie kinderen.Wanneer ze bij mij zijn is het echt feest de lange tijd dat ze bij de mama zijn hoor ik niets van ze.

Dit is hel ik dacht dat ze niet bestond maar dit is echt de hel probeer dit maar eens vol te houden.

Maar we moeten wel voor onze kinderen.


Gast

#94 Re:

2016-09-28 18:00

#1: -  

 ik zoek hulp NIEMAND Wil of kan mij helpen 

Ben ECHT op en einde raad 

wimpepepapa@hotmail.com


Gast

#95

2016-10-02 12:06

Ik ben zelf ook een verstoten ouder...
Er zijn geen woorden voor die pijn...
Door een narcistisch persoon moeten zoveel mensen pijn lijden,
vooral de kinderen zelf...

Gast

#96

2017-02-26 14:09

'k Maak dit nu ook mee  ..  absurd dat Jeugdzorg en Openbaar Ministerie de verstotende ouder gewoon involgen in een hoop leugens. Ikzelf mag met alle mogelijke bewijzen afkomen, die worden eenvoudig afgewimpeld. Onvoorstelbaar !


Gast

#97 Re: Afstand genomen van mijn kind..

2018-04-21 12:52


Gast

#98 Hoi allemaal ik mag aanschuiven bij de expertgroep ouderverstoting...om een beetje beslagen ten Re:

2020-05-20 07:25

#26: -  

Hoi allemaal ik mag aanschuiven bij de expertgroep ouderverstoting...om een beetje beslagen ten ijs te komen heb ik een enquete gemaakt die anoniem een paar vragen stelt en toetst wat jullie vinden van mogelijke oplossingen