Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Patriot

#2201 Re: Re: Re:

2014-03-26 21:08

#2194: De boemerang - Re: Re:

Ik weet niet waar u woont, maar toevallig heb ik afgelopen week in een restaurant een Amerikaanse stewardess gesproken hierover. Deze kwam zelf met die opmerking. Ik zou u graag hier in de buurt willen rondleiden, zodat u het met eigen ogen kunt bewonderen. Zelfs een Marokkaanse vriendin uit Veenendaal schrok zich rot toen ze met ons naar het winkelcentrum liep. Zij kwam notabene met de opmerking dat ze het gevoel had in Marrakech rond te lopen. Dus ik weet heel goed waar ik het over heb en spreek uit eigen ervaring. En ondanks de beledigingen en dreigementen die ik naar mijn kop krijg geslingerd, weiger ik om hieraan toe te geven en mijn geboorteplaats te verlaten. En ik kom ook vaak genoeg uit de stad en zie duidelijk het verschil en begrijp dat mensen buiten de stad hier geen begrip voor hebben. Ik heb niet iedere plaats in Nederland bezocht, maar ik kan met zekerheid zeggen dat hier de vertegenwoordiging van Noord-Afrikanen (niet alleen marokkanen) ongeveer 70% is. Dat stond in de stadsdeel boekje, waarin ze in percentages aangaven hoeveel mensen en met welke afkomst hier wonen.

Je hoeft mij ook niet te geloven. Ik weet wat ik zie, hoor en zelf mee maak.

Reacties

De boemerang

#2203 Re: Re: Re: Re:

2014-03-26 21:43:36

#2201: Patriot - Re: Re: Re:

"Ik heb niet iedere plaats in Nederland bezocht, maar ik kan met zekerheid zeggen dat hier de vertegenwoordiging van Noord-Afrikanen (niet alleen marokkanen) ongeveer 70% is."

In dat winkelcentrum, op dat moment? Of in dat stadsdeel? Zou best kunnen, natuurlijk, maar dat is toch niet helemaal wat u in uw oorspronkelijke bericht zei, toch? Bovendien, in hoeverre is het een probleem dat mensen van Noord-Afrikaanse afkomst ook wel eens winkelen? Of met meerderen bij elkaar wonen, danwel bij elkaar geplaatst worden door gemeenten en/of woningcorporaties? Vergoelijkt dat werkelijk in uw ogen het gedrag en de programmapunten van Geert Wilders? Deportatie van nationaliteiten?