we zijn voor wilders

Quoted post


Gast

#60

2014-03-22 18:25

Wilders heeft gezegd wat iedere oorspronkelijke Nederlander, dus de Hollander denkt, en ook heel graag wil. Marokkanen zijn dat niet en hebben we alleen maar overlast van. Ook al hebben ze een Nederlands paspoort, een Hollander zullen ze nooit worden. Hun cultuur staat ze in de weg en ons al helemaal. Daarom kunnen ze beter naar land van herkomst, het land van hun ouders en grootouders terug, zo ook die in Nederland geboren zijn!Zij hebben niets met het Westerse en wij niets met het Arabische Gewoon helder en eerlijk bekijken van beide kanten!

Reacties

De boemerang

#132 Re:

2014-03-25 10:24:07

#60: -

"Wilders heeft gezegd wat iedere oorspronkelijke Nederlander, dus de Hollander denkt, en ook heel graag wil. Marokkanen zijn dat niet en hebben we alleen maar overlast van. Ook al hebben ze een Nederlands paspoort, een Hollander zullen ze nooit worden. Hun cultuur staat ze in de weg en ons al helemaal. Daarom kunnen ze beter naar land van herkomst, het land van hun ouders en grootouders terug, zo ook die in Nederland geboren zijn!Zij hebben niets met het Westerse en wij niets met het Arabische Gewoon helder en eerlijk bekijken van beide kanten!"

Uw hele betoog slaat ook op mij, Zeeuw, Brabander, Limburger, Fries, Drent, Groninger, Gelderlander, Overijsselaar. Een Hollander zal ik (Goddank) nooit worden. En ik ben teruggegaan naar het land van herkomst, het land van mijn ouders en grootouders, al ben ik nog steeds hier.