we zijn voor wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie we zijn voor wilders.


Gast

#1

2014-03-22 09:53

wilders staat nooit alleen hij zit in onze harten

Gast

#2

2014-03-22 09:55

We moete achter hem blijve staan niet laf weg loopen

Gast

#3

2014-03-22 09:56

Ben voor de volle 100 procent voor Geert Wilders.

Gast

#4

2014-03-22 09:56

Wilders zegt waar het op staat.

Gast

#5

2014-03-22 09:59

vindt het een heel goed idee.

Gast

#6 wilders is niet alleen

2014-03-22 10:01

wilder is niet alleen voor ons land het zou zo moeten zijn dat wij ons land zijn samen zonder de verdeeldheid die de regering nu zaait ja als er iemand tot haat aanzet is het het de regering wel met al hun ongelijke weten zo wordt het nooit een eenheid zij maken dat wij in opstand komen door bvb de zorgpremie van 79 euro voor hen ,gemeente rotterdam die de zorgpremie betaald voor buitenlanders die dat niet kunnen moet jij en ik eens bij de gemeente aankloppen
gast

#7

2014-03-22 10:04

die linkse shit en mocro`s schijten 10 kleuren stront nu van angst, ga zo door geert ik heb diep respect voor jou.

Gast

#8

2014-03-22 10:06

ik stem PVV en ik ben helemaal eens met Wilders

Gast

#9

2014-03-22 10:08

ik vind als je het met Geert eens bent blijf je hem steunen wat hij ook zeg ........... en zijn mede mensen wisten waar ze aan begonnen toen ze met Geert in zee gingen dat hij harde uitspraken kon/zou doen dus dat zijn gewoon watjes bah bah bah
geert ga zo door wij blijven je altijd steunen

Gast

#10

2014-03-22 10:09

Prachtig dat dit word gedaan voor Wilders!!

Gast

#11 Re:

2014-03-22 10:11

#7: gast -

GOED GEZEGD


Gast

#12

2014-03-22 10:13

Ik blijf je steunen tot je eindelijk eens premier wordt van ons Nederland.

Gast

#13 Re:

2014-03-22 10:15

#1: -

BIJ MIJ ZIT JE OOK IN MIJN HART!! JIJ ZEGT WAAR HET OPSTAAT WILDERS JIJ ZIET DAT HET VERKEERD GAAT IN NEDERLAND EN DAT ZE DE BOEL WILLEN OVERNEMEN! ZE WILLEN DE HELE WERELD MOSLIM MAKEN DAT IS DE MISSIE VAN EEN MOSLIM VOOR ELK IEMAND DIE ZE MOSLIM MAKEN VERDIENEN ZE EEN ZETEL EN GAAN NA DE HEMEL HOE MAF KAN JE TOCH DENKEN HE! MAAR WEL ELKAAR UITMOORDEN EN ALLEEN MAAR OORLOG VOEREN IN DE WERELD MOSLIMS ZIJN GEEN VREDELIEVEND VOLK MAAR GEMEEN EN ZE LACHEN DE NEDERLANDERS GEWOON UIT WANT WIJ ZIJN VARKENS EN VIES ETC ETC


Gast

#14

2014-03-22 10:17

Als je het eens bent met geert blijf je hem steunen .en je kon je weten dat hij eerlijk zegt hoe hij er over denkt ga zo door geert

Gast

#15

2014-03-22 10:31

Tja, Wilders krijgt de schuld van wat de andere partijen jarenlang hebben laten liggen. Als de andere partijen het noodzakelijke hadden gedaan aan de criminaliteit van Allochtonen had de heer Wilders met zijn partij niet bestaan. Het is onzin om Wilders opzij te zetten en zijn partij. De hele Haagse kliek is schuldig, want zij hadden het niet moeten laten liggen.

Gast

#16 Re:

2014-03-22 10:32

#15: -

En wekt het ook niet een beetje woede op dat het door het westen welvarend geworden Marokko het heel gewoon vind dat de Nederlandse bevolking tot in lengte van vele jaren moet inleveren en werken omdat Marokko het heel gewoon vindt dat hun onderdanen die in Marokko leven levenslang een Nederlandse uitkering genieten die daar zeker 3x meer waard is dan hier? En dat Nederland de terugreis enz. betaald voor vluchtelingen uit andere Afrikaanse landen die in Marokko niet welkom zijn? Dat houdt de Nederlandse en EU politiek lekker stil toch?


Gast

#17

2014-03-22 10:35

Het gezeur over de uitglijder van Wilders leid zo lekker af voor de verliezende partijen die op die manier niets hoeven uit te leggen!Dat gezeur komt als geroepen!Lekker zeiken over Wilders en verder net doen of er niets aan de hand is.En de burger trapt er voor de zoveelste keer in.Maar dat zal wel aan mij zelf liggen?

Gast

#18

2014-03-22 10:35

Ik vind dit een heel goed initiatief

Gast

#19

2014-03-22 10:36



Wilders heeft een punt. Dat is de schuld van zijn politieke tegenstanders.

De avond voor de verkiezingen zitten een aantal politieke (oud) kopstukken aan tafel voor een laatste reclamespot. Het gesprek gaat weer vooral over Wilders en zijn opvattingen. Wilders had de criminaliteit onder Marokkanen weer eens ter sprake gebracht. Als oplossing werd aangedragen: "Natuurlijk moet er iets aan gedaan worden, maar we moeten er vooral voor zorgen dat deze mensen aan een baan geholpen worden." En daar gaat het al helemaal mis. Er zijn nog kennelijk nog steeds dromende politici die denken dat criminelen op zoek zijn naar een baan. We kennen in Nederland het begrip "draaideurcrimineel"!!! Dat woord zou helemaal niet moeten bestaan. Als de verantwoordelijke overheid en justitie er nu eens samen voor zorgen dat criminelen, blank, zwart, autochtoon of allochtoon, daar terecht komen waar ze horen: in de cel. Dan kan het welwillend deel van de samenleving een prettig bestaan hebben.

Voor vrijwel alle overtredingen in Nederland heeft justitie een vast tarief als straf. Voor 10km te hard rijden, voor niet handsfree bellen, zelf voor het op de verkeerde dag buiten zetten van een afvalcontainer. Is het nou zo moeilijk om hetzelfde te doen voor een inbraak? Alleen dan wel graag met een oplopende staffel. 1e inbraak 1maand cel. 2e inbraak 6 maanden cel. 3e inbraak 2 jaar cel. Moet je eens kijken hoe snel de draaideurinbreker verdwijnt.

Alleen al in Amsterdam zijn er 600 bekende draaideurcriminelen. Hoeveel onopgeloste inbraken plegen die per jaar? En voor hoeveel angst en ellende zorgen die? En wat kost dat de gemeenschap? Volgens mij meer dan straffen met opsluiting.

Ik pleit er voor dat de verantwoordelijke overheid en justitie er nu eindelijk eens een keer voor gaan zorgen dat het echt veilig wordt in Nederland en criminaliteit en straatterreur verdwijnt door daders eens op te sluiten in plaats van na beloofde beterschap voor de zoveelste keer te laten lopen.

Kortom verantwoordelijke politici, hou op met roepen dat er iets aan gedaan moet worden, maar doe er iets aan!

Gast

#20

2014-03-22 10:45

Ik blijf Geert altijd steunen. Hij is de man die nederland weer nederlands kan maken.

Gast

#21

2014-03-22 11:08

kom op PVV door zetten i LOVE you

Gast

#22

2014-03-22 11:22

dhr.wilders wordt met zijn partij al vanaf het eerste uur finaal dwars gezeten en in de "figuurlijke" rug gestoken door de andere partijen die nooit de waarheid hardop durven te zeggen ten opzichte van de groot aantal criminele marokkanen die wilders juist minder in nedeland wil hebben en vooral de grote steden waaronder zijn stad denhaag...ik ben echt enorm boos op alle media--vooral omroepen op tv want die maken er zoals gewoonlijk een hele hype van en trekken alles uit zijn verband. deden zij ook, jaren terug, met dhr fortuin want die zei ook altijd de harde waarheid.
het giftig tuig wat al jaren in het kabinet en de tweede kamer plaats heeft, liegen en bedriegen al jaren de echte nederlanders want al dat import--met dank aan den uil pvda in de 60-70 jaren--en de "partij van de allochtonen" jaren 80 tot op heden--wordt tot op het bot verwend met werkelijk alles.
de 1e en 2e generatie heeft zich nooit willen aanpassen in ons land, wat dus werd geaccepteerd, zie alle moskeen en speciaal onderwijs etc.etc..
en owee als je iets zei wat hun niet zint dan is het direct discriminatie. pvda accuut in de stress want ach die arme zieltjes toch !!!!
ik sta met hart en ziel voor 1000% achter de pvv en onze vriend wilders...

Gast

#23

2014-03-22 12:26

iedereen probeerd nu via wilders zn rug te profiteren of weg te lopen maar ze waren het wel paar jaar met hem eens die huigelaars
nederland gaat naar de knoppen door dit kabinet dat ik voor wilders ben heb geen moer te maken met discriminatie maar dat er wat gebeuren moet om nederland te redden van de ondergang

Gast

#24

2014-03-22 12:33

Eens PVV altijd PVV.
Geert zegt wat een meerderheid denkt en wilt.
Es

#25 Re:

2014-03-22 12:39

#1: -

You never walk alone Wilders! Ik blijf je trouw! Mijn hele familie doet dit trouwens ook! Komt goed!!!