Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Anthoney Sparringa von Aylinghewehr.
Gast

#85

2014-03-20 14:21

'mijn oprechte excuses aan alle mensen van Marokkaanse afkomst!!Ikzelf, schaam mij diep als Nederlander, dat zoiets als Geert.W. gewoon los kan en mag lopen in de maatschappij!! En dus mensen ZO diep kan kwetsen...walgelijk!!

Reacties


Gast

#1182 Re:

2014-03-21 09:49:40

#85: Anthoney Sparringa von Aylinghewehr. -

Beste Anthoney,

Jij hoeft hiervoor je excuses niet aan te bieden, dat moet dhr Wilders doen! Maar toch bedankt, het is al voldoende dat jij en vele andere niet Marokkanen hieraan meedoen. Het is inderdaad verschrikkelijk wat hij doet maar niet alleen hij is de boosdoener, waar blijft in gods naam de overheid die ons allen hoort te beschermen???? Ongeacht wie je bent. Hij moet ook gestraft worden net zoals elk andere burger die zulk soort uitspraken zou doen. Dit is geen meningsuiting meer maar verklaring tot oorlog in het land, zitten we allemaal hierop te wachten?? Vroeger waren de Joden zogenaamd niet goed genoeg en werden op een afschuwelijke manier behandeld en nu zijn het de Moslims/Marokkanen, en wie weet welk groep of religie er over een aantal jaar aan de beurt is...... Dus dit moet gestopt worden voordat het helemaal uit de hand loopt.

En voor zijn volgelingen: dames en heren WAKE UP! je zou heel erg zielig zijn als je gelooft wat hij zegt. Hoe wil hij dat gaan doen??? vraag het hem zelf, hij zal zeggen door hun paspoort af te pakken blablabla maar denk even met je volle gezonde verstand dat KAN gewoon niet . Ik snap best dat er haat is jegens criminaliteid enz. maar we zijn niet allemaal hetzelfde, open je ogen en kijk goed om je heen, er zijn zat half bloedjes wat gaat hij daarmee doen???? Kortom het is aan jullie om een oorlog te straten waar jullie niks mee bereiken (behalve lijken) of samen met een ieder die deel uitmaakt van dit land hand in hand verder te gaan en aan een vredig Nederland te werken!!!