Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Quoted post


Gast

#213

2014-02-09 11:55

Het is natuurlijk een complex gegeven, maar toch komt het steeds weer op hetzelfde neer:

WE ZIJN MET VEEL TE VEEL VOLK OP DEZE WERELD, OOK IN DIT LAND...

Ik weet wel, er zijn maar weinig mensen die dit durven of mogen zeggen in de media.
Ik heb dit nog geen enkele politicus horen vertellen op televisie.

Door dat we met te veel volk zijn hebben we natuurlijk veel meer mensen die zich met de wagen verplaatsen. Als het wegennet deze verkeersstroom niet meer efficiënt kan verwerken, krijgen we uiteraard files en dit tot grote ergernis van elke automobilist. (zowel de gewone burger maar vooral de bedrijven die hun strategie van "just in time" ernstig verstoord zien)

Door "rekening rijden" in te voeren gaat men het voor de gewone burger, die zich met de auto wil verplaatsen, het zó duur maken dat vele mensen gedoemd zijn om gewoon thuis te blijven.
Het zal voor elke burger met een gewoon inkomen, zodanig duur worden dat we beter onze wagen kunnen wegdoen.
M.a.w. geen auto meer kopen zodat we dan ook geen
auto's meer moeten assembleren en bijgevolg de ons nog resterende autofabrieken kunnen dicht doen zodat er weer een pak werklozen zullen bijkomen.
Is het dat wat de overheid wil bereiken?

Ik weet wel: de overheid heeft geld nodig en de gemakkelijkste manier om geld te incasseren is de financiële uitbuiting van diegenen die zich met de wagen willen verplaatsen.

Dat men eens zorgt dat de aanpassingswerken aan ons wegennet (aanleg van nieuwe wegen rond Brussel en Antwerpen) gerealiseerd wordt, i.p.v. er eindeloos over te palaveren.

In de moderne tijd waarin we nu leven, zou je je zo goedkoop mogelijk moeten kunnen verplaatsen van punt A naar B.



Reacties


Gast

#717 Re:

2014-02-11 07:40:48

#213: -

+1

U slaagt de nagel op de kop.