YES2morrowlandXL

Quoted post


Gast

#126 Re:

2014-01-31 19:10

#103: -

Niet akkoord dus....

Wij wonen hier al gans ons leven, lang voor er sprake was van het volledig uit zijn voegen gebarsten tomorrowland voor een klein en dichtbevolkt dorp als Boom en Rumst en gans de Rupelstreek trouwens...  en zouden dus het laatste woord moeten krijgen....

En als ze het nu nog enkel maar voor alle Belgen moesten organiseren dan zou het misschien nog te doen zijn, maar waarom moeten ze ook mensen van buiten Belgïe laten komen?

En waarom geven ze zo weinig kaarten uit voor de Rupelgemeenten? Dat zou pas rechtvaardig zijn...

En dat ze zoals vorig jaar een apart tomorrowland maken buiten Belgie voor de buitenlanders...

Dat zou pas verdraagzaam zijn tegenover al de mensen die er eigenlijk niks mee te maken willen hebben. Want verdraagzaamheid moet van 2 kanten komen, toch?

Reacties

Estelle V

#297 Re: Re:

2014-02-07 12:26:49

#126: - Re:

Op zich is dat ook gewoon puur tegen tomorrowland hé, ... Ze gaan dit jaar ook een TML buiten België doen, in de states, maar wilt dat zeggen dat de buitenlanders niet meer naar België mogen komen? Ze houden al 50% van de kaarten vrij voor belgen wat al een hele geste is. Ze kunnen het festival toch moeilijk 100% Belgisch maken, is bij Rock Werchter, Pukkelpop, Graspop en al die andere grote festivals toch ook niet ...

 


Gast

#455 Re: Re:

2014-02-28 13:38:05

#126: - Re:

jij bent percies een van de 10!


Gast

#467 Re: Re:

2014-04-26 21:05:03

#126: - Re:

1. ze geven wel een editie in amerika voor buitenlanders...

2. ik vind dat ze wel genoeg tickets voorzien voor boom en rumst daarbij als je geen ticket kon bemachtigen kon je nog een mail sturen naar de gemeenste om er tog 1 te krijgen, daarbij zijn ze nog eens goeikoper dan bij de andere mensen.

3. als er overlast is gade maar een weekendje naar de zee eh, en trouwens ik woon zelf in boom en der lope hier heel het jaar door lastige mense rond ni alleen me TML dus da zalt probleem ni zijn, en er zullen altijd wel mensen zijn die erges niets mee te maken willen hebben maar waarom dan de rest straffen die der wel naartoe willlen

en ik excuseer me voor mijn taalgebruik.