Geen Mega Windmolenpark te Horendonk

Quoted post

De waarheid

#141 Over de Mening van Jan Philippo in Gazet van Antwerpen

2014-01-26 18:51

Schrijf een reactie...Philippo , de woorvoerder van MEGA WINDY, vindt dat er niets aan de hand is.
De man is overduidelijk wereldvreemd en ontkent het zonlicht! Hij heeft een groot struisvogelgehalte en zou beter een struisvogel farm beginnen in plaats van een windmolenfarm.
Helaas kunnen we alleen maar vaststellen dat De Philippo brothers, Jos Dejongh , Herman Delcroix en de andere kompanen van de MEGA WIND zaaiers geen oog hebben voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Reacties


Gast

#142 Re: Over de Mening van Jan Philippo in Gazet van Antwerpen

2014-01-26 19:24:18

#141: De waarheid - Over de Mening van Jan Philippo in Gazet van Antwerpen

Ja...inderdaad meneer De waarheid...meneer Jan Philippo schermt met een studie die uitwijst dat die molens geen hinder zullen veroorzaken;  ik vraag mij echt af welke studie dit is...door wie die studie is uitgevoerd...wat die studie dan aan resultaten laat zien...hoe in die studie de impact op flora en fauna al heeft kunnen meten . Ik dacht dat er nog altijd een  milieu-effectenrapportage (MER) vooraf gaat aan de definitieve inplanting....als meneer Jan Philippo geen serieuse studie kan voorleggen dan lult meneer Jan zomaar wat uit zijn nek...dus als ik het actiecomité was zou ik zeer benieuwd vragen dat meneer Jan die studie op tafel legt! kan hij dit niet, is dit een bijkomende aanwijzing dat deze mensen niet serieus bezig zijn!

Moesten ze bij mij eens doen...

#144 Re: Over de Mening van Jan Philippo in Gazet van Antwerpen

2014-01-26 22:11:24

#141: De waarheid - Over de Mening van Jan Philippo in Gazet van Antwerpen 

 

Als jullie weten wie de mannen zijn die de ellende veroorzaken. Waarom gaan jullie die mannen dan niet eens thuis opzoeken? Een kwestie van de pijn neerleggen waar de pijn thuis hoort...