Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Quoted post

jos

#1198

2013-11-28 12:20

Vol walging lees ik het jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende zwerfkatten. Hebben deze excelenties eens goed nagedacht wat leed dat ze de eigenaars van deze dieren aandoen. Het zal je maar overkomen dat je trouwe vriend niet meer thuiskomt, omdat een stelletje cowboys je huisdier hebben afgemaakt en dit met toelating van minister Kris Peeters en Joke Schauvliege, ik word er kotsmisselijk van. Denk eens aan de kinderen die hun trouwe viervoeter kwijt geraken, hoe hartverscheurend dit kan zijn. Hopelijk richten zij zich dan tot deze besluitvormers en liefst via de pers, zodat het grote publiek ook weet heeft welke ravage zij hebben aangericht. Het is gewoon een schande.

Reacties

greet

#1201 Re:

2013-11-28 15:48:36

#1198: jos -

 

inderdaad Jos,

 

zo veel vriendschap men van een kat - zelf een zwerfkat -  kinderen /oudjes /eenzame mensen kan krijgen .

 

Chloé is reeds mijn 3de gedumpte kat die ik een warm nestje heb aangeboden .

 

 

Nog geen seconde spijt van .  Die beestjes voelen gewoon dat ze een 2de kans krijgen en geven je zoveel vriendschap ;

Vandaag gemerkt dat in onze straat mensen zijn gaan verhuizen en  hebben hun 8 jarige kat gewoon achtergelaten .

 

Zal politie hiervan op de hoogte brengen dat ze een flinke boete krijgen  : kat is geen wegwerp voorwerp  .

 

 

Heb nu de buren gevraagd of ze  willen instaan om die sukkelaar mee eten te brengen .  Ocharme en de winter staat voor de deur . Ben echter bang dat ze 't beestje komen halen en naar asiel brengen   en hoe eindigt dit dan weer :  baas ongestraft : kat spuitje als niemand hem wil adopteren .

 

diervriendelijke groet,