Fampyra moet in basispakket!

Quoted post


Gast

#1

2013-11-05 15:43

Ik gebruik ook Fampyra en heb er erg veel baat bij zoals zoveel ms patienten!

Reacties

Jackieline

#7 Re:

2013-11-05 16:09:07

#1: -

Fampyra moet blijven in basispakket.

coco

#211

2018-03-17 14:29:32

Ik heb ook veel baat bij het gebruik. Het heeft invloed op het lopen maar daardoor lukt het me ook om nog zelfstandig auto te rijden. Daarnaast heb ik ook minder last van vermoeidheid. 


Gast

#227 Re:

2018-03-25 10:36:02

#1: -  

Heb er gelukkig niet mee te maken. Wens alleen dat allen die  dit voorstel  bedacht hebben en willen doorvoeren er zelf mee te maken krijgen!  Gun het niemand. Maar als het jezelf betreft voelt het anders. De grote salarissen kunnen zonder PIJN best iets minder!!!!

Mvg. J. Schilder

Mijnl lopen gaf met de test 50% verbetering aan ik hoef niet meer na te denken om mijn been op te t

#231 Re:

2018-03-29 13:05:08

#1: -  

 


Gast

#237 Re:

2018-07-10 11:15:12

#1: -  

Ik gebruik het ook en ik heb er heel erg veel baat bij ik loop beter mijn hoofd is uit de watten Ik denk scherper en kan dingen ondernemen participeren in de samenleving, gewoon praten denken bewegen en dingen zelf doen

Ik kan met zekerheid zeggen dat dit aan de fampyra licht doordat ik begin van het jaar een zware darmgriep heb gehad en dus niks binnen hield qua medicatie na de griep kom ik weer begon weer en alles kwam weer terug en verbazingwekkend snel een twee dagen ging het stuk beter

 

Skitzo

#238 Re:

2018-07-10 11:18:46

#1: -  

Ik gebruik het ook en ik heb er heel erg veel baat bij ik loop beter mijn hoofd is uit de watten Ik denk scherper en kan dingen ondernemen participeren in de samenleving, gewoon praten denken bewegen en dingen zelf doen

Ik kan met zekerheid zeggen dat dit aan de fampyra licht doordat ik begin van het jaar een zware darmgriep heb gehad en dus niks binnen hield qua medicatie na de griep kom ik weer begon weer en alles kwam weer terug en verbazingwekkend snel een twee dagen ging het stuk beter

En dan kun je zeggen weet je het zeker dat het aan ie medicatie ligt; Ja kan ik doordat ik jaren ervoor al een b medicijn gehad heb 4-aminopyridine En dat werkte niet zo fijn als het origineel niet zo fijn en niet zo goed toen ik weer over ging stuur het ook maar minder als een week dat het allemaal verbeterde Nou is natuurlijk de ziekte wel een progressieve staat dat weet ik ook maar het leven is wat dragelijker


Gast

#239 Re:

2018-10-01 21:41:09

#1: -  

wat zal ik zeggen in een woord :  SLECHT

Thecla Heimen

#240 Re: ik heb zelf ook ms en ik heb baat bij deze medicatie. Ik kom uit zevenaa Thecla. Heimen

2018-10-09 19:55:03

#1: -  

Kan toch niet waar zijn dat dit medicatie uit het basispakket word gehaald. Beseft u wel wat het betekent voor al die Ms patiënten. Die dan nog verder achter uitgaan en afhankelijkelijk worden. Dat kost toch ook een heleboel geld aan zorg. U hebt deze ziekte niet. Hoe zou u het vinden als ze u dit afpakken. Reactie van een MS patiënt

uit zevenaar Thecla. HEIMEN 

Jm

#244 Re: thea

2018-10-18 18:12:02

#1: -  

Ik gebruik Fampyra en heb er baat bij. Haal het niet uit de basis pakket. Want dan ga ik er lichamelijke achteruit en ik kan het niet zelf betalen. NOODKREET!!!! Please Help!!!!