Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post

M. Vermeer
De auteur van deze petitie

#91 Re: Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

2013-07-29 15:28

#83: paulus - Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

En waarom zal een goede baas zijn pitbull of een ander soort nooit loslaten? Ze weten het zelf dondersgoed!!! De Stafford die de hond van mijn buren aanviel, was ook aangelijnd door zijn goede baas. Desondanks... Je moet eens voor de grap in de buurt waar ik woon gaan kijken. En ik woon echt niet in een achterbuurt, hoor. Staffords en de meest uiteenlopende kruisingen hiermee nemen in rap tempo in grote getalen toe. Dan zal het wel toeval zijn dat hier niet zulke goede baasjes wonen. Laten hun hond vrolijk los lopen (vooral na middenacht) en ruimen de uitwerpselen echt niet op. Deze lui met hun honden zijn bijzonder intimiderend en hebben overal schijt aan. Een stapje voor je opzij wanneer je aan komt lopen met je hond? Echt niet. Wij zijn toch diegenen die angst hebben voor dit soort honden? Loop dan maar lekker zelf om. Het zweet staat me in mijn handen wanneer ik een ongecastreerde Stafford reu (want castreren ho maar, dat past niet bij het imago) passeer en deze zie fixeren op mijn gecastreerde reu.

Reacties


Gast

#477 Re: Re: Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

2018-06-06 01:08:01

#91: M. Vermeer - Re: Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden. 

Jij kan ook een stapje opzij doen. Het feit dat je dit al van andere mensen verwacht maakt je even erg als deze 'erge' mensen.