Een nieuwe politieke partij : ROEL - Recht Op Een Leven !

Quoted post


Gast

#1

2013-06-08 15:14

Hopelijk zullen er velen tekenen , en als het zo ver is ben ik de eerste om van partij te veranderen en op de ROEL lijst te staan :)
Veel succes gewenst !

Reacties


Gast

#17 Re:

2013-06-11 07:07:53

#1: -

Als iedereen er zich bewust van zou zijn dat eendracht een ongelofelijke kracht kan uitoefenen dan hadden die zakkenvullers snel gedaan. Men zegt, beweerd dat het leven hier niet slecht is maar tel eens uit wat je dat kost op jaarbasis, schrijnend en wraakroepend. Het wordt hoog tijd voor actie ipv met lede ogen toe te kijken hoe ze u alles afpakken waar je tranen en bloed voor gelaten hebt.

DAVE MANSINY (ZANGER www.davemansiny.com)

#28 Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ

2013-06-25 20:01:52

#1: -

Dave Mansiny

Betreft.: Nieuwe Politieke Partij

Geachte,

Graag wens ik onze Hele goede en zeer aangename menselijke voorzitter Dhr
Minne Vincent
als ook alle sponsoren en het hele VRIJ WILLIGERS TEAM ene
super grote PROFICIAT  TE WENSEN/TE FELICITEREN; in eerdere berichten heb ik al
verklaard dat ik: 1* voor zeker 1.000.000%achter  ROEL STA op ieder gebied; ik verbind mij er toe om: 1* voor
meer dan 1.000.000% in te blijven zetten voor mijn gezinsleven als ook voor mijn ZINGEN & natuurlijk ook
vanzelfsprekend voor ROEL, en dit samen met mijn 2 Levends vrienden die ik al jaren ken en
waarvan Angel White op de hoogte is, dat  zijn mijn objectieven waar ik voor ga, voor alle informatie kan U als publiek steeds vrijblijvend terecht via www.davemansiny.com als ook www.roel-vzw.be

Met vriendelijke muzikale groeten
namens, Dhr. Dave Mansiny en het “Dave
Mansiny” team


Gast

#33 Re:

2013-09-30 22:33:21

#1: -

is een groep van mn kloten