Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding

Quoted post


Gast

#193 struisvogelpolitiek

2013-05-21 21:22

Het imago van de branche is aangetast door slecht functionerende politici. Zij zoeken de media op en zetten zo een hele beroepsgroep ten onrechte slecht neer. De BOVAG heeft dat domme kuikentje van de pvda flink voor hun karretje weten te spannen. Samen roepen ze het uit. MAAK DE ISTRUCTEURS KAPOT. WIJ WILLEN SANCTIES SANCTIES SANCTIES!! Zijn dit nu onze volksvertegenwoordigers? Hebben deze politici nu een maatschappelijk functie? Kan de branche niet meer normaal en sociaal functioneren. Ik zeg toch ook niet tegen mijn leerling: "Als je het examen niet haalt dan maakt ik je kapot". Moeten wij van deze overheid gaan leren hoe wij met leerlingen omgaan. Belachelijk! Kan niemand eens optreden tegen domme politici en ze voorgoed hun vergunning afnemen om nog langer slechte politiek te voeren.

Reacties

gast3

#194 Re: struisvogelpolitiek

2013-05-22 18:09:02

Alles maken ze kapot, de zorg, energiebedrijven, openbaarvervoer, de economie, onderwijs, justitie

en wat is de oorzaak men speelt politicus of manager, men is het niet, men speelt het

vakkennis en achtergrond ontbreekt en waar dit ontbreekt schakelt men lobby groepjes in

ondertussen word je als burger tegen elkaar uitgespeeld zodat je het niet voor elkaar zult opnemen

de BOVAG als eng lobby clubje die de Overheid in de zak heeft, de VRB die ondertussen ook schippert tussen principes en het geld, en aan de andere kant de "beunhazen" veelal hardwerkende creatievelingen die liever zelf een tientje verdienen, dan 5 euro uit te geven voor een gemangelde collega die in de problemen komt,

en dan heb je nog het IBKI een club verdwaasden die oh..zo blij zijn dat ze door de Overheid zijn uitgekozen om orde op zaken te stellen ( alleen het uniform ontbreekt nog ) ik zou me kapot schamen, willens en wetens doorgaan net sanctioneren terwijl je als insider allang zou weten dat dit protocol niet werkt en slechts slachtoffers maakt. #193: - struisvogelpolitiek