Inspecteur Huurman moet blijven!

Quoted post


Gast

#1

2013-04-26 15:00

Inspecteur Huurman moet zijn werk kunnen afmaken!

Reacties

Pimm

#40 Re:

2013-04-27 09:28:04

Er moet een beslisvaardige Inspecteur aangesteld zijn om de belangen van goede gezondheidszorg te kunnen ondersteunen.

Waarom moet ik ondertekenen met woonplaats: Curacao en land: Nederlandse Antillen terwijl ik woonachtig ben in het land Curacao? Het antwoord is: Jammer dat de wereld om ons heen geen gelijke tred houd met de Internationale ontwikkelingen. Iets wat ook gaat gebeuren als er geen "ondernemende" Inspecteur is aangesteld.

Deed de vorige Inspecteur zijn werk niet goed, met vorige bedoel ik niet Inspecteur Huurman want die is vandaag nog steeds in functie. Is het antwoord positief, dan moeten we dus geen Inspecteur hebben die een vast contract krijgt en dan niet meer ontslagen kan worden als het werk van de Inspecteur als onvoldoende ingeschat wordt.


Gast

#57 Re:

2013-04-27 16:08:55

Henk leenman

#86 Re:

2013-04-28 04:26:26



Denk niet dat mijnheer huurman zijn werk af moet maken. De journalisten en lezers van kranten en petities worden er echt flauw van. Zijn zoveel interessantere onderwerpen. Het lijkt me zo niet integer dit gedoe . Een inspecteur heeft toch geen petities nodig? Integer is het woord dat deze mijnheer moet leren schrijven

Gast

#208 Re:

2013-05-02 18:35:57

#1: -