Een vuist tegen Lyme, regering sluit niet je ogen.

Gast

/ #123

2016-05-17 18:05

Beste mensen in politiek Den Haag,

Ook zijn wij zeer gefrustreerd! Steeds die waarschuwingen op tv voor de tekenbeet. En vervolgens kom je er achter dat je een hele raren rode ring op je arm hebt. Misschien dom van ons dat we niet wisten dat een tekenbeet er zo uit ziet na een aantal weken. Totdat je ziek word en zieker en zieker tot dat je niets meer kan als alleen bed of bankhangen. Dokters die niets kunnen vinden en je vervolgens iederekeer weeken laten wachten of je gewoonweg niet willen helpen. Dokters niet naar je verhaal of omschrijving over die rare beet die je had afgelopen zomer. Je uiteindelijk na veel zeuren een testje mag doen. Helaas kwam daar geen Lyme uit. Nu zou je denken, dat is toch fijn. Nee lieve mensen, dat klopt niet!!! Op het moment dat de test is afgenomen zat mijn dochter aan de antibiotica ????!!! Om op Lyme te testen mag je minstens 2 a 3 maanden geen antibiotica gebruikt hebben. Waarom letten de dokters geen van alle op en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd? Waarom moeten wij daar de artsen op attenderen dat de test voor niets was. In die tussentijd word mijn kind als maar zieker en zijn wij bang dat ze straks haar baan verliest door alle lange wachttijden inplaats van dat ze mensen helpen. Waarom zijn de artsen niet zo ver als de Duitse artsen met Lyme? Waarom worden deze mensen niet doorgestuurd naar iemand waar dan ook in Europa die wel de kennis heeft.
Wij ervaren het zo, de dokters hebben er niet genoeg over geleerd, dus wuiven ze het maar weg en bestaat het maar niet. Lieve mense uit politiek Den Haag ik roep met hoofdletters HELP! Mijn kind heeft al sinds half november 2015 koorts en de sommige dokters durven glashard in je gezicht te zeggen dat ze niets mankeert. Sorry maar korts fake je niet! En dan hebben we het nog niet over alle andere 45 klachten die typisch bij Lyme horen.

Nogmaals help en doe hier wat mee en vergoed alle behandelingen , ook in het buitenland!