Kris peeters moet onmiddelijk aftreden

Gast

/ #6

2016-04-18 22:18

Beetje bij beetje wordt ons alles ontnomen!
We staan er bij en keken er naar ( en we hebben allemaal het gevoel dat wijzelf alleen hieraan niets kunnen veranderen )
Ik ben van mening dat solidariteit iets heel belangrijk is, enkel heb ik het gevoel dat steeds meer mensen aan de verkeerde kant van de wip zitten en de profiteurs er altijd mee wegkomen.
Enkel de mensen die meewerken en hun deel bijdragen hebben recht op steun. Het kan niet de bedoeling zijn alles weg te geven aan zij ( lang werklozen, profiteurs, vluchtelingen, ...) die denken dat solidair zijn niet nodig is omdat ze toch alles vanzelf (gratis) krijgen.
De incompetentie van onze regering gaat onze ondergang nog zijn. Het lobbywerk en de vriendjes politiek is misselijk makend.
Mijn partner en ik hebben een kleine KMO waar we hard voor werken met hart en ziel maar wij hebben echt geen tijd om nog in één of andere beheerraad te zitten, laten we zwijgen over 2 jobs te combineren. Volgens mij kan je geen 2 dingen met grote verantwoordelijkheid combineren, dat bestaat gewoon niet!
Laten we dus vragen aan onze regering om ook solidair te zijn en hun job te doen zonder hier en daar hun zakken te vullen.