Kris peeters moet onmiddelijk aftreden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Kris peeters moet onmiddelijk aftreden.


Gast

#1

2016-04-18 19:54

Probeer zelf maar eens met 1600 euro per maand 2 kinderen te onderhouden als allenstaande

Gast

#2

2016-04-18 21:06

Omdat ik als alleenstaande het net als zovele andere het kotsbeu ben om keihard te moeten werken en op t einde vd de maand amper iets over hou...


Gast

#3

2016-04-18 21:07

I am mad as hell and i can't take it anymore.

Gast

#4

2016-04-18 21:32

Meneer Peeters bedoelt zeker dat hij boven zijn stand leeft en niet wij!
Dumas

#5

2016-04-18 21:34

800 euro per maand invaliden uitkering en reeds jaren op de wachtlijst voor een sociale woning omdat er nu eenmaal voorrang word gegeven aan de zwarte krullebollekes van ver over zee 

Waar zijn de rechten van de Belgen die hier geboren zijn


Gast

#6

2016-04-18 22:18

Beetje bij beetje wordt ons alles ontnomen!
We staan er bij en keken er naar ( en we hebben allemaal het gevoel dat wijzelf alleen hieraan niets kunnen veranderen )
Ik ben van mening dat solidariteit iets heel belangrijk is, enkel heb ik het gevoel dat steeds meer mensen aan de verkeerde kant van de wip zitten en de profiteurs er altijd mee wegkomen.
Enkel de mensen die meewerken en hun deel bijdragen hebben recht op steun. Het kan niet de bedoeling zijn alles weg te geven aan zij ( lang werklozen, profiteurs, vluchtelingen, ...) die denken dat solidair zijn niet nodig is omdat ze toch alles vanzelf (gratis) krijgen.
De incompetentie van onze regering gaat onze ondergang nog zijn. Het lobbywerk en de vriendjes politiek is misselijk makend.
Mijn partner en ik hebben een kleine KMO waar we hard voor werken met hart en ziel maar wij hebben echt geen tijd om nog in één of andere beheerraad te zitten, laten we zwijgen over 2 jobs te combineren. Volgens mij kan je geen 2 dingen met grote verantwoordelijkheid combineren, dat bestaat gewoon niet!
Laten we dus vragen aan onze regering om ook solidair te zijn en hun job te doen zonder hier en daar hun zakken te vullen.


Gast

#7

2016-04-18 22:19

Die postjespakkers, aasgieren ruiken ons bloed én dan nog levend; ronddraaiend boven ons hoofd klaar om massaal nieuwe regels en wetten op te leggen aan de kleine man....
Al dat Europees gedoe maakt de situatie alleen maar erger dus ben van oordeel dat de vrijlarkteconmie een fiasco is voor ons; de kleine garnalen.
Fuck Europa en alles daaromtrent: die Europa senatoren en heel die kliek zijn afzuipers en profiteurs dit onder het mom om op te komen voor de burger..... Nog erger dan dictatuur is dit van vrijheid is hier ook relatief!
Awel, laat me liever lijden van een gek als assad die alleen bvb tegen zijn tegenstanders haat toont,
Terwijl deze regering ons allemaal viseert.... De (nieuwe) belastingsbommen zijn in de maak!
Zonder zichzelf te schamen wordt hier zonder scrupule de bevolking al voorbereid op hun nieuwe vlaag van de kleine modale Belg fiscaal weer te pakken!

Mensen wees op uw hoede met de volgende verkiezingen!
DDM

#8 Re:

2016-04-18 22:42

#5: Dumas -  

Ik ben artiest en heb een 3 jaar geleden een optreden (benefiet) gedaan in een school met kansarme jongeren (Belgische afkomst), waar kinderen zitten die in putje winter al 5 dagen een zelfde t-shirt met gaten aan hebben (zonder jas of trui erboven) en in 3 dagen geen eten hebben gezien. Ze hebben wel allemaal een leuke GSM, wel eentje dat niet werkt, dus een GSM die gewoon stuk is, afgedankt is, om de schijn hoog te houden en niet af te gaan tov kinderen die het wel hebben . . . . En dit is puur Belgische kinderen, een school met +/- 500 kinderen in die situatie! Maar we leven boven onze stand hé . . . . Ik heb toen per direct besloten dat de enige gratische benefiet prestaties die ik nog levern alleen nog voor dit soort doelen is! En geloof me ik kom rond, maar heb het ook niet altijd mals, maar het kan nog altijd slechter dus! Wat mij betreft mag ons gans politiek stelsel omgegooid worden, de regering mag volledig verdwijnen en alles nieuw, met een volledige democratie, dit betekent ook GEEN cordon sanitair en ik ben geen Vlaams Belanger, voor alle duidelijkheid, maar wel een echte democraat! Dit betekent ook dat de politiekers die verkozen zijn aan de macht moeten komen, en niet degene die door een partij top naar voor worden geschoven ondanks een minimum aan stemmen terwijl hun kopman de grote slokkop is maar wel is zijn ivoren toren blijft zitten te Antwerpen! Dit is totaal ongepast! Hoog tijd voor verandering!

Misschien wordt het tijd om eens deftig te laten horen. O ja en mochten er dan mensen zijn die betogers luie mensen noemen, geen probleem, dat deze dan de meerkosten opvangen waarvoor de betogers op straat komen ipv dan uiteindelijk van de eventueel verkregen dingen mee te profiteren


Gast

#9

2016-04-18 23:44

iemand da nog ni weet wat er leeft onder het volk,ni ziet wat er gebeurd in ons landje,laat je toch ni in de regering toe! da hou je gewoon ni voor mogelijk!!...

Gast

#10

2016-04-19 07:16

Democratie heeft gefaald .... Laat ons humanisme een kans geven

Gast

#11

2016-04-19 08:26

Dat heb ik aan Kris zelf openbaar geschreven ;-)

Gast

#12

2016-04-19 13:36

Allez met 1100 euro per maand als invalide leef ik boven mij stand ...mij pa heel zijn leven gaan werken heeft een pensioentje van 1097 euro waarvan hij er nog ieder jaar mag achterdragen naar de belastingen ...geen eigendom ons alleen opgevoed drie leuke meiden doet hem maar eens na !!! België is een mooi land maar niet voor de Belgen jammer !!!

Gast

#13

2016-04-19 15:24

Wij besparen en leveren al genoeg in Peeters mag een beetje inleveren en liefst zo rap mogelijk !!!! ZULKE UITSPRAKEN DOET EEN MINISTER NIET PEETERS. MOET. AFTREDEN. ???????????????

Gast

#14

2016-04-19 16:40

genoeg is genoeg

Gast

#15

2016-04-20 05:39

voor mijn part mag heel die regering jet lam leggen zijn allemaal dezelfde zakkenvullers verdiennen verdomme meer  in een maand dan de modale belg op jaarbasis

 


Gast

#16 Re:

2016-04-20 14:53

#7: -  

 Men kan eerder spreken van nepverkiezingen


Gast

#17 Re:

2016-04-20 14:57

#10: -  

 Niet de democratie heeft gefaald maar "onzedemocratie" die er geen is.Hoogstens bendecratie.

piet pek

#18

2016-04-20 16:49

de huidige regeringspartijen zijn donkerblauw.....en anti-werknemer.....hopelijk vergeet niemand dit bij de volgende verkiezingen 


Gast

#19

2016-04-20 17:39

Die mens weet niet wat armoede is, eigen zak vullen is zijn leuze.

Gast

#20

2016-04-21 08:25

Deze ganse regering Michel heeft nog niemand goed gedaan. Niet alleen Kris Peeters moet aftreden maar het ontslag van de gehele regering moet geëist worden en eigenlijk mogen de regerende Ministers in een volgende regering ook voor geen ander postje aangesteld worden. Iedereen buiten en opnieuw met nieuwe mensen. Zet er desnoods mensen aan die weten wat 'werken' betekend.

Gast

#21

2016-04-21 12:09

Hij weet nie wat hij zegt,we leven boven onze stand, we moeten alle maanden kijken wat we kopen en als we eens op reis gaan ofzo hebben wij dat dik en dun verdient, hij zou maar zoveel moeten krijgen als een gewone werknemer hij zou wel anders kraaien!

Gast

#22 Re:

2016-04-21 14:31

#21: -  

 Alleen bij een volk waar men verschil niet kent tussen tyran en despoot kan zich dit voordoen. 


Gast

#23

2016-04-22 06:59

Iemand die door een dergelijke uitspraak duidelijk van minachting blijk geeft voor zijn medeburgers is het niet waard om nog langer in die positie te verkeren. Meneerke Peeters is volgens mij zo'n 700 jaar te laat geboren om zijn geliefkoosde ideeën tot stand te brengen...

Gast

#24 Re:

2016-04-24 12:22

#23: -  

 Wil ons inderdaad naar de ongelukseeuw(18de)terugparachuteren.


Gast

#25 Re:

2016-04-25 11:44

#18: piet pek -  

 Spijtig maar je kunt hier amper van verkiezingen spreken door de vele drempels(=niet volgen keuze kiezer).Eigenlijk kies je voor een bendecratie,niet voor democratie.