meningspeiling Bloemendaal

Gast

/ #74 Re: Re: Re:

2016-01-17 20:54

#70: - Re: Re:  

Nee hoor, geen enkele van de vluchtelingen leeft in de Middeleeuwen. Zij leven allen, net als u en ik, op de  dag van vandaag.

Hoe lang schat u dat in Nederland de homo-emancipatie een feit is? Als u daar een getal aan vast durft te plakken, dan kan ik u verklappen dat u al fout zit. De situatie anno nu is beter dan twintig jaren geleden, maar HLBT's zijn nog lang niet algemeen geaccepteerd in ons land. Ook dat kunt u zeer regelmatig in de kranten lezen.

Het is eveneens onjuist dat "in die landen" (welke zijn dat, waarom scheert u voortdurend alles over één kam?) "geen enkele vorm van democratie" bestaat. Daarnaast lees ik regelmatig in de krant dat in ons land de democratische gang op lokaal niveau met geweld en intimidatie tegengehouden wordt door groepen die doorgaans niet eens uit de betrffende gemeente komen. Ik lees over kamerleden die openlijk spreken over een nepparlement en een nepdemocratie. Hoe hoog moeten wij onze eigen democratie dan inschatten?

En waar haalt u het recht vandaan om mensen hier in Nederland rechten te ontzeggen op basis van een krantenbericht (!) over heel andere mensen in een heel ander land, waarvan u feiten, achtergronden noch beweegreden kent?