meningspeiling Bloemendaal

Gast

/ #42 Re: Re: Re: Re: Hoe de gemeente draait....

2016-01-13 23:01

#40: - Re: Re: Re: Hoe de gemeente draait.... 

Nee, dat kan ik in het geheel niet begrijpen. Natuurlijk wil ik niet beweren dat alle statushouders crimineel zouden zijn, en natuurlijk zijn er heel veel, heel dankbaar dat wij ze helpen. Maar er zijn er ook té veel die geen enkel respect hebben voor onze samenleving, normen en waarden. Die niet willen begrijpen dat zij hier te gast zijn en zich met een wetteloosheid gedragen die ik vreselijk vind.

En zijn de mensen die in Bloemendaal gehuisvest worden daar schuldig aan? Ik weet dat niet en jij weet dat ook niet. En als men kennelijk niet eens in staat is om de vluchtingen bij binnenkomst goed te screenen, weet dus niemand het.

Na de aanslagen in Parijs heeft Rutte gezegd dat we de vluchtelingen beter gaan controleren. Daarmee geeft hij impliciet aan dat het tot dan niet goed gebeurde. Dus wie halen wij hier binnen??

En of ik het heb over Keulen, Stuttgard, Hamburg of over Zweden, Engeland en zo verder, het maakt niet uit. Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat er allemaal niets van de verhalen waar is. Zoek gewoon eens op Google en je kunt honderden verhalen lezen uit binnen- en buitenland over misdragingen, vechtpartijen en verkrachtingen. 

Daar kan ik de ogen niet voor sluiten en dat soort problemen wil ik niet naast de deur in Bennebroek.