Geen AZC in Delft


Anonymous

/ #324 Re: Re: Re: Re: En wat zie je op deze foto?

2015-11-01 03:07

#322: at-Achiles1962 - Re: Re: Re: En wat zie je op deze foto? 

 Geef me één goede reden waarom ik informatie die van jou komt eerder moet geloven dan informatie die van de publieke media komt? Want, om jou te geloven moet ik dus ervan uitgaan dat de publieke media liegen en dat die neonazi net zo hard meeliegt. En alleen jij spreekt de waarheid? Je zult toch zelf wel begrijpen dat dat erg moeilijk te geloven is.

Maar, of het nou linksom of rechtsom is, dat maakt in wezen geen donder uit. Feit blijft dat dat tuig het voor iedereen onmogelijk maakte om een normaal verloop te kennen van de bijeenkomst. Zijn we in dit land zover afgegleden dat het eerste het beste groepje tuig bepaald wiens mening wel of niet gehoord mag worden? Dan boeit het toch niet of dat tuig door de NVU, de PVV, de KNVB, de ANWB, de ABN-AMRO of de NCRV wordt aangestuurd? Feit blijft dat dit tuig zich beroept op het recht op vrijheid van meningsuiting door anderen dat recht te ontzeggen. En dat is onacceptabel.

Rechten gelden voor iedereen of voor niemand. En, geloof het of niet, maar die "iedereen" omvat ook de vluchtelingen, dus. En dat is waar het hier om gaat.