Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!


Gast

/ #1959

2015-07-20 18:27

Mijn oudste dochter heeft onlangs permanente gehoorschade opgelopen doordat er illegaal vuurwerk naar haar gegooid is door een vijftienjarige schoolgenoot. Deze jongeman had reeds een strafblad, maar zal door ons twijfelachtige rechtssysteem beschermd worden omdat hij minderjarig is. Mijn dochter zal voor de rest van haar leven gehoor beperkt blijven en kan daardoor niet naar het conservatorium. Ze is onlangs zelfs bedreigd geworden door klasgenoten, omdat ze aangifte had gedaan tegen deze jongeman. De politie is hierbij ook met de handen gebonden, omdat het OM de zaak niet serieus neemt. Waarom dit voorbeeld? De jongeman van mijn verhaal zal later misschien net zo'n klaploper worden als de dader die is neergeschoten door de kerkraadse agent. Waarom? Omdat er nu al niet wordt ingegrepen door ons rechtssysteem! Als onze rechters al geen kaas hebben gegeten van wat recht en orde is, hoe willen ze dat dan dit soort schorem bij brengen?? Laat daders gewoon daders blijven, daar kiezen ze blijkbaar voor! Maar laat de politie dan ook gewoon haar werk doen, want daar hebben onze agenten ook voor gekozen! Er bestaat geen onrecht in het kiezen voor je eigen leven!!