Hou Peter R. de Vries van ons netvlies!

vraagstaart

/ #46

2015-04-05 19:17

Ik teken de petitie niet, want Peter R is voor mij het Baken in de wereld. Om het even waarover het gaat, Peter weet het Beter. Andere mensen lezen opiniebladen, wetenschappelijke tijdschriften en moeilijke boeken maar ik heb dat allemaal niet nodig: ik zet de tv aan en krijg de Mening van Expert Peter over elk denkbaar onderwerp: Wilders, milieuvriendelijke seks, sleepsporen in Putten, voetbal, de VOC en de invloed van kruidnagels op onze eetcultuur, literatuur van negers, het baltsgedrag van de Chinese schijtlijster, opvoeden van dwergteckels in Almere volgens Peter R., Amerikaanse film noir, het nut van twee appels per dag eten, Holleeder's relatie met Peter R., het oeuvre van Johnny Jordaan, zionistische complotten achter neerstortende vliegtuigen en Wilders die daar meer van weet, winterbanden als remedie voor een uitgebluste relatie, Patricia Paay en soefisme, de maximale grootte van een rode wijnglas, homofilie als politieke keuze, Joran van der Sloot en Jezus in de schaduw van Peter's Persoonlijkheid, Joris Demmink die echt nog nooit aan een jongetje heeft gezeten, prostaatmassage als middel voor een lang en gezond leven, de VARA als het laatste bastion van de vrije wereld tegen Wilders, Peter R. als het laatste bastion van de Vara, Peter R. als het laatste bastion van de zusters van Holleeder, het leven van wijlen Cor Houtman (beste vriend van Peter R.), Ajax en hoe die club in 2015 kampioen zou zijn geworden met Peter R. als trainer....het is maar een kleine greep.