Kleinschalige honden- en kattenfok mag niet aan banden!


Gast

/ #50

2014-12-11 08:40

De liefhebber fokker die 1 nestje per jaar of soms zelfs 1 nestje in 2 jaar mogen niet de dupe zijn van dit gebeuren. Sowieso heb je er geen winst aan al helemaal niet als de poes ook nog eens n keizersnede moet ondergaan. Dierenartsen zijn ook niet goedkoop. Laten ze de broodjes flink aanpakken ik zie zo vaak beelden voorbij komen op Facebook en televisie zo in en in triest hoe er met dieren wordt omgegaan om maar te zwijgen van de hondjes e.d. wat uit het buitenland achter in de kofferbak hier het land in komt. Wij moeten al zoveel inleveren in dit land. Nu gaan ze ook nog zover dat je gedwongen wordt te gaan stoppen met de liefdevolle hobby. Een kleine fokker die uit liefde fokt zorgt dat beide ouderen getest zijn..zorgen ervoor dat er liefdevolle baasjes voor hun dieren gezocht worden en 9 van de 10 keer heeft dan zo'n fokker altijd nog contact met die baasjes. Ik fok...1 nestje per 1.5 jaar ..ik fok uit liefde..ik fok bovenal voor het welzijn en gezondheid van mijn kattenras..ik fok mij vooral op omdat het in dit *land steeds gekker wordt..betalen..betalen..Kom de minima en liefhebber fokkers tegemoet het leven is voor n hoop mensen al zwaar laten ze dan een beetje energie uitputten als ze weer voor op n poosje kunnen opbloeien van 1 nestje die ze liefdevol hebben groot gebracht. De liefde waarmee n liefhebber fokker zijn nestje mee groot brengt is in geen geld te betalen daar moet bij wijs van spreken geld bij.