Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #839 IK HOU VAN HOLLAND, MAAR HOE ZIT HET MET DE HOLLANDERS?

2014-12-08 10:48

De wereld kunnen wij niet veranderen, hongersnood kunnen wij niet stillen. Ziekten en honger worden door de bewoners van bepaalde landen vaak zelf veroorzaakt. Nee, ik ben geen onmens, maar na 50 of meer jaren van hulp aan armen zijn we verder van huis dan ooit. De enigen die beter worden van inzamelingen zijn diegenen die de buit verdelen. De armen zijn nog net zo arm als voorheen en nog even ziek!

Over enkele maanden weer verkiezingen. Oh ja, mensen hebben genoeg van de PvdA, van VVD-Rutte. Misschien is GroenLinks een optie? Ja, windmolens en duurbetaalde groene stroom, verder komen ze niet en toch gaan ze omhoog in de peiling! Dan hebben we onze rijzende ster D’66, in feite een zeer haatdragende partij, een partij tegen autochtone Nederlanders en vooral tegen Wilders.

Alles en alles is de laatste jaren voor Nederlanders, die ooit een pensioen opbouwden en dachten goed verzorgd te zijn, in de grond geboord! En TOCH kiezen ze opnieuw voor NOG MEER neergang, minder vrijheid, minder zorg! Ik vraag mij werkelijk af of ik de idioot ben (en met mij de vele anderen) die dit ziet, die de val van Nederland aan ziet komen (en niet alleen van Nederland).

 

De komende verkiezingen in Nederland zijn opnieuw heel belangrijk. Het zoet houden van de Nederlanders die wat twijfelen, is weer begonnen. Wie ben ik dat ik mij afvraag hoe het mogelijk is dat de meeste Nederlanders opnieuw in “goede verhalen” gaan geloven? Veel vaderlanders geloven schijnbaar graag in sprookjes, hoewel ze de naam hebben van “nuchtere Hollanders”.