AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND

Gast

/ #44

2014-11-19 03:09

"Het volk van Nederland tekent protest aan tegen de onwettige aanklacht tegen Geert Wilders (partijleider van de PVV)."

Waar haal jij het gore lef vandaan om namens mij protest aan te tekenen tegen de aanklacht tegen Geert Wilders? Ik, Nederlander, ben het volkomen eens met de aanklacht en hoop dat deze zichzelf-verrijkende politicus voor eens en voor altijd de wacht wordt aangezegd.

Waarom denken jullie Tokkies dat je altijd voor heel Nederland spreekt? Jullie vormen een minderheid in dit land (Goddank!) en zullen dat ook altijd blijven, hoe hard je ook schreeuwt. Blonde Greet zegt niet wat iedereen denkt, maar wat jullie hem graag napraten. Blonde Greet zegt ook niet waar het op staat, maar wat jullie graag willen horen. Blonde Greet zegt evenmin de waarheid, want Blonde Greet doet er zelf ook geen flikker aan.

Weet je dat Blonde Greet zich al tien jaren geleden heeft afgesplitst van de VVD? Wat heeft Blonde Greet in die tussentijd gedaan? Voor jou? Zal ik het je zeggen? Jouw pensioen verkwanseld, vijf minuten na het sluiten van de stembussen in 2010, omdat hij toen kon meegraaien in Rutte I. Dat heeft Blonde Greet voor jou gedaan!

O ja: en een goeie vijfhonderd Donald Ducks onder werktijd gelezen.