Onschuldige kinderen uitsluiten is een brug te ver

EL

/ #28 persoonlijke mening

2014-09-25 13:40

Recent uit de club gestapt wegens drukker leven, werk, met pijn in het hart natuurlijk want deze club heeft een groot deel van mijn jeugd/puberteit uitgemaakt. Dat ik nu zoiets moet horen van het warme 'raicing' -gebeuren die het altijd was, vind ik meer dan jammer. Ik wil nu niet persoonlijk gaan, maar als ik  weet dat sommige mensen die zovele jaren zich vrijwillig zovele avonden in de week hebben gegeven voor deze club, er nu al dan niet vrijwillig moeten opstappen, daar sta ik van verbaasd. Dit gaat over mensen die al die jaren hun hart én tijd  hebben gegegeven, die altijd klaar stonden, ook op dagen dat ze het misschien wat moeilijker hebben zoals elke mens en op zulke momenten liever thuis waren gebleven. Dat zij zoiets moeten beslissen- tegen hun wil/ hart in waarschijnlijk, kan er bij mij niet in. Heel goed gedaan. Dit laat bij mij toch wel enige woede achter, zeker als ik met een goed gevoel en goede herinneringen ben weggegaan van de raicing. Mijn hart ligt er nog steeds, op een klein stukje piste/ aanloopbaan van een discipline. Gelieve dit te onderhouden.