Onschuldige kinderen uitsluiten is een brug te ver


Gast

#26 Re: 23

2014-09-25 09:55

#23: -  

 Niet laten trainen zou ik niet doen want dan tref je weer de sportertjes. Van het bestuur hoor je voorlopig niets maar wel van het jeugdcomitè. Een info-avond organiseren voor nieuwe leden vind ik een goed reeds bestaand initiatief maar de pertinente vraag is! Maar wie gaat dat leiden ? De trainers(sters) of de leden (bestuursleden) van het jeugdcomitè die verantwoordelijk zijn voor de uitsluiting van onschuldige atleetjes ?

Ik hoop dat de verantwoordelijken inzien dat hun positie niet meer houdbaar is en ontslag nemen.

Deze info-avond is misschien een beter moment om samen verantwoording te vragen maar ik hoop dat het dan niet meer moet en we met nieuwe vrijwilligers een positieve balans kunnen opmaken. Want uit het slechte kunt ge nog altijd iets goed halen !

 

Dus ' Time is money '.  

 


Gast

#27 Re: Re: Re:

2014-09-25 10:16

#25: brrr - Re: Re:  

 Ze zouden beter terug naar de kleuterklas gaan het bestuur en achterbakse trainers die alles weten over een ander leg aub u handen op u hoofd en kijk wie er onder zit die kleine mannen hebben meer verstand dan jullie.proficiat aan bestuur doe zo verder met u kinderachtig gedoe .

EL

#28 persoonlijke mening

2014-09-25 13:40

 Recent uit de club gestapt wegens drukker leven, werk, met pijn in het hart natuurlijk want deze club heeft een groot deel van mijn jeugd/puberteit uitgemaakt. Dat ik nu zoiets moet horen van het warme 'raicing' -gebeuren die het altijd was, vind ik meer dan jammer. Ik wil nu niet persoonlijk gaan, maar als ik  weet dat sommige mensen die zovele jaren zich vrijwillig zovele avonden in de week hebben gegeven voor deze club, er nu al dan niet vrijwillig moeten opstappen, daar sta ik van verbaasd. Dit gaat over mensen die al die jaren hun hart én tijd  hebben gegegeven, die altijd klaar stonden, ook op dagen dat ze het misschien wat moeilijker hebben zoals elke mens en op zulke momenten liever thuis waren gebleven. Dat zij zoiets moeten beslissen- tegen hun wil/ hart in waarschijnlijk, kan er bij mij niet in. Heel goed gedaan. Dit laat bij mij toch wel enige woede achter, zeker als ik met een goed gevoel en goede herinneringen ben weggegaan van de raicing. Mijn hart ligt er nog steeds, op een klein stukje piste/ aanloopbaan van een discipline. Gelieve dit te onderhouden.

*25*

#29

2014-09-26 19:55

er loopt maar een kut trainster rond op heel de racing .Zeg ik vandaag een goeiedag tegen de ouders of niet.(meer niet dan wel).Iedere ouder weet wie ik bedoel. Voor mijn part weg ermee


Gast

#30 Re:

2014-09-27 05:37

#29: *25* -  

Die kinderen de punten laat pakken op de BVV, om daar dan te kunnen mee uitpakken hoe goed ze wel niet bezig is, terwijl ze dan al heel goed weet dat diezelfde kinderen er een paar dagen later uit geknikkerd zullen worden. Smerige boel toch, van een zeer laag niveau!