no2morrowlandXL

een positieve buurtbewoner

/ #726 Re: geen empathie meer:

2014-07-28 18:41

#723: een weeral bijna overspannen iemand - geen empathie meer:

Pfff man toch. Ik woon vlak bij de campings, last van donderdagmorgen tot maandagmiddag maar geniet er elk jaar van, van mij mag het alle jaren 2 weekend , de belastingen dat wij er niet moeten voor betalen, de opbrengsten voor de middenstand zijn gigantisch. Je kan op alles zeuren, de zonnepanelen of bomen van de buren, het lawaai van de a12, de banaan die ze aanleggen, windmolens, de hond van de buren,spelende kinderen, kindercreshes, kerstmarkten, kankerpatienten die lawaai zouden maken omdat ze pijn  hebben , noem maar op er bestaat wel een aktiegoep tegen. Het strafste, voor het doortrekken van de expressweg wil men een advocaat inzetten om dit tegen te gaan terwijl enkele weken geleden je een uur kon aanschuiven op de expressweg of pierstraat in aartselaar vanwege een aktie omdat diezelfde expressweg nog niet is doorgetrokken. Het nimby effekt ten top.....Ik ben halverwege de veertig en ben mee gaan feesten dit weekend, op mijn kosten he, want ik heb niets gekregen. De vlaming mag terug leren wat verdraagzamer zijn en als je der niet tegen kan, graaf een diepe put in je tuin en ga daar wonen, of ergens in het midden van de ardennen tusen de bomen, misschein moet je de fluitende volgeltjes dan nog wel afschieten of wegjagen.voor diegen die de schorre natuurgebied vinden, dat zijn afgegraven putten van klei  als je zo voor natuur bent stop dan wienerberger met het afgraven, binnekort is half reet weg gegraven door die gasten. Vanwege een geboren en getogen bewoner van reet en buurtbewoner van de campings. Vroeger in de buurt van een scoutslokaal gewoond, dat was alle weken prijs, maar ook daar niets gezegd, dat was mijn keuze, leven en laten leven......er zijn eregre redenen om stress te krijgen, mensen die geconfronteerd worden met zware ziektes, die hebben het lastig maar omdat je verdomme 2 weekends last heb van muziek, zeeeeeer triestig