8 Verwaarloosde katten in Best (N-B)

Gast

/ #97

2014-04-14 08:33

Ik,krijg hier toch wel n dubbel gevoel bij. Hoe kun je hard maken dat ze niet door de bewoonster geknuffeld worden? Ze krijgen toch ook eten en drinken? En nee, als ze zo schuw is als jij beweert zal ze niet naar beneden komen als jij of iemand anders door t raam kijkt. Hoe kun je hard maken dat de dode kat is overleden door de vlooien? En neem maar van mij aan, luchten maakt in zo'n situatie geen enkel verschil. Ik had n soortgelijke situatie met mijn buurvrouw. Zij had wél regelmatig de deur open staan, haar kat kon wél naar buiten, maar koos er voor steeds terug te komen en geloof me, het was binnen écht een vieze, onderkomen boel. De kat plaste ook gewoon in de kamer op de vloerbedekking bv en de muizen liepen ook vrij door het huis. De hele buurt vond het onverantwoord dat ze er zo bij woonde, maar ze wilde niet weg en dan doe je niks. Ik leefde ook met het afschuwelijke idee dat ze misschien wel eens dood gevonden kon worden na bv 3 weken, maar je kunt niks. En wie zijn wij om oude mensen het laatste dat ze hebben nog ruw af te pakken! Het is voor een buitenstaander altijd makkelijk kletsen.