we zijn voor wilders


Gast

/ #57

2014-03-22 17:45

Hypocrisie, hypocrisie en nogmaals hypocrisie
























De uitspraak van de heer Geert Wilders "minder Marokkanen" heeft zowel in als buiten Nederland heel veel stof doen opwaaien. Men is de mening toegedaan dat Wilders slechte en goede Marokkanen door één kam scheert. Mijn reaktie hierop is dat als gevolg van de aanslag op de Twin Towers, moslims over de gehele wereld die naar de VS gingen / gaan op de één of andere manier er de dupe van werden / worden. Dus de goeden lijden ook eronder.

De uitspraak van Wilders "minder Marokkanen" is te vergelijken met min of meer soortgelijke uitspraken van de Profeet Mohammed (vzmh). Ik zal het toelichten.

De Profeet Mohammed had in Medina een islamitische staat gevestigd. Tegen het einde van zijn leven had de Profeet vermoedelijk de vrees dat de niet-moslims op het Arabische Schiereiland zouden proberen - al dan niet met steun van hun geloofsgenoten in het buitenland - de staat te ondermijnen en/of over te nemen. De Profeet zei toen: "Ik zal zeker de Joden en Christenen (ahli kitab) verdrijven uit het Arabische Schiereiland, zodat er alleen Moslims nog overblijven." (Sahih Muslim)
Ook heeft de Profeet gezegd: "Twee godsdiensten mogen niet naast elkaar bestaan op het Arabische Schiereiland." (Muwatta Imam Malik)

Toen de Profeet op zijn sterfbed lag, gaf hij drie opdrachten, waarvan één was om de afgodendienaren (moeshriekien) te verbannen uit het Arabische Schiereiland. (Sahih Bukhari)

Uit het bovenstaande leid ik af, dat de Profeet Mohammed op het oog had een religieuze zuivering van het Arabische Schiereiland.

Let wel, de Profeet had het niet over het verbannen van slechte Joden, Christenen en afgodendienaren. De Profeet had de daad bij zijn woorden niet kunnen voegen, omdat hij kwam te overlijden. Zijn direkte opvolgers hadden het klusje geklaard.




"Volgens de PVV-leider heeft hij gisteren alleen herhaald wat hij al jaren zegt en wat ook in het verkiezingsprogramma van de partij staat, namelijk dat er minder migranten uit islamitische landen ('dus ook uit Marokko') naar Nederland moeten komen. Verder wil de PVV criminele Marokkanen het land uitzetten."
Bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3619313/2014/03/20/Wilders-Ik-heb-niets-verkeerds-gezegd.dhtml.

Wilders wil criminele Marokkanen het land uitzetten. Hier een staaltje van islamitisch strafrecht, nl. Koran 5:33: "Waarlijk, de vergelding (straf) van degenen (criminelen) die oorlog tegen Allah en Zijn Boodschapper (Mohammed) (c.q. de staat) voeren en er naar streven wanorde (chaos) in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen."

Wilders vreest dat via ondermijning, infiltratie etc. de Moslims ernaar streven om de macht in Nederland over te nemen, denk aan de organisatie Sharia4Holland.

Resumé: ik zie helemaal geen verschil tussen de uitspraak van Wilders en de uitspraken van de Profeet Mohammed. Dus Wilders heeft niets verkeerds gezegd.