Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #734

2014-03-20 20:39

de politiek doet er alles aan om wilders in het zadel te krijgen, ik kijk al jaren van afstand toe en zie het gebeuren, exact wat in 1933 gebeurde en voor je het weet is nederland een nazi staat, en we zijn hard onderweg. geen van de andere grote partijen mogen hierbij ontkent worden voor hun rol....eerst zo hard bezuinigen dat iedereen het klote heeft en dan zie je een figuur die haat en woede oproept, bij een dom deel van de bevolking wil deze boodschap nog wel overkomen, mijn grootste angst is dat minkukel wilders een martelaar wordt.... we zijn een, allemaal, de elite zit zich rot te lachen, de overheid is niets meer dan een bv.... om ons, de burgers uit ons mooie landje, helemaal leeg te zuigen en ondertussen andere groeperingen de schuld in de schoenen te schuiven, de hele kliek dient de noordzee in geflikkerd te worden, samen met de bankiers, de verzekeraars, de mensen die moedwillig giftige vaccins uitdelen, de elite zou voor hoogverraad aan ons voor eeuwig mogen rotten,zijn we het zat, of gaan we weer alleen maar praten,ik help graag met opruimen, met een glimlach.