Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#726

2014-03-20 20:31

Ook al zal de rechter hem wel weer gelijk geven, ik vind dat Wilders zich publiekelijk ter verantwoording geroepen moet worden. Dit valt niet onder vrijheid van meningsuiting maar onder aanzetten tot haat en haat acties. Onmiddelijk ontslag zou een prima straf zijn, kan hij gelijk zijn eigen bodygards gaan betalen.
gast

#727 Wordt wakker en verzet je hiertegen. Ongeacht je achtergrond.

2014-03-20 20:32

Ik woon niet meer in Nederland, maar ben nooit weggegaan omdat ik het niet meer leuk vond. Er lagen gewoon mooie uitdagingen elders in de wereld. Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Juist nu ik in het buitenland woon, realiseer ik mij dat temeer omdat de verschillen in cultuur waarneembaar zijn. Ik hou van Nederland en ben meestal trots op het feit dat ik Nederlander ben. Meestal. Vanmorgen werd ik kotsmisselijk van wat ik op het (lokale) nieuws zag. Dat in mijn Nederland mensen zo zijn opgehitst en dat in mijn Nederland mensen zich zo hebben laten ophitsen. Het maakt me bang. Ik heb op school geleerd over haatzaaierij, over volksmennerij, over discriminatie. Opdat we nooit vergeten. Dit mag nooit meer gebeuren.
Mensen die de overeenkomsten niet willen zien, moeten de geschiedenisboeken er maar eens even bij pakken. Niet de periode 40-45 maar daarvoor, halverwege de jaren 30. Duitsland. Crisis. Angst voor de toekomst. Onzekerheid. Het opstaan van een sterke leider. Zijn retoriek. Het aanwijzen van 1 bevolkingsgroep...
Ogen open, Nederland! Het gebeurt opnieuw. Na de Marokkanen zijn het misschien de Roemenen. Of de Antilianen. Of de homo's. Of zij die anders denken. Zij die in opstand komen.
Wordt wakker en verzet je hiertegen. Ongeacht wat je achtergrond is en wat je ervaringen met andere bevolkingsgroepen zijn. Want volksmennerij is 1 van de gevaarlijkste verschijnselen in een land waar onzekerheid de grond vruchtbaar maakt voor de zaden van haat.


Gast

#728

2014-03-20 20:33

Hierbij wil ik aangifte doen tegen Geert Wilders. Ik doe deze aangifte n.a.v de racistische en haat zaaiende uitspraken. Ik voel mij als Marokkaanse Nederlander niet meer veilig in Nederland omdat Geert Wilders mensen tegen ons opzet. Ook vrees is voor de veiligheid van mijn kinderen.

Gast

#729 Re: ik ben voor uitzetting criminelen met 2 paspoorten

2014-03-20 20:36

#331: Bezorgde Nederlander - ik ben voor uitzetting criminelen met 2 paspoorten

Je bent vrij om te schrijven wat je vindt. Maar doe dat op een forum en niet hier. Hier doen we aangifte tegen GW.


Gast

#730

2014-03-20 20:37

Deze man moet gestopt worden

Gast

#731

2014-03-20 20:37

Goed initiatief. Wilders moet nu toch echt aangepakt worden. Alles valt altijd maar onder vrijheid van meningsuiting. Maar onder tussen maar mensen kleineren en vernederen. Voor de zoveelste keer is hij weer te ver gegaan.

Gast

#732

2014-03-20 20:38

Geweldige actie!!!

Gast

#733

2014-03-20 20:39

Ik zag dit jaren geleden al aankomen. Heel heel eng die wilders.

Gast

#734

2014-03-20 20:39

de politiek doet er alles aan om wilders in het zadel te krijgen, ik kijk al jaren van afstand toe en zie het gebeuren, exact wat in 1933 gebeurde en voor je het weet is nederland een nazi staat, en we zijn hard onderweg. geen van de andere grote partijen mogen hierbij ontkent worden voor hun rol....eerst zo hard bezuinigen dat iedereen het klote heeft en dan zie je een figuur die haat en woede oproept, bij een dom deel van de bevolking wil deze boodschap nog wel overkomen, mijn grootste angst is dat minkukel wilders een martelaar wordt.... we zijn een, allemaal, de elite zit zich rot te lachen, de overheid is niets meer dan een bv.... om ons, de burgers uit ons mooie landje, helemaal leeg te zuigen en ondertussen andere groeperingen de schuld in de schoenen te schuiven, de hele kliek dient de noordzee in geflikkerd te worden, samen met de bankiers, de verzekeraars, de mensen die moedwillig giftige vaccins uitdelen, de elite zou voor hoogverraad aan ons voor eeuwig mogen rotten,zijn we het zat, of gaan we weer alleen maar praten,ik help graag met opruimen, met een glimlach.

Gast

#735

2014-03-20 20:42

Ik ben van oorsprong Nederlands en wil de Marokaanse gemeenschap in Nederland hierbij steunen. Ik vind het absoluut niet kunnen wat Geert Wilders zegt! Een heel groot dieptepunt!
gast

#736 Re: de Marokaanse gemeenschap snapt het niet!!!

2014-03-20 20:43

#684: Bezorgde Nederlander - de Marokaanse gemeenschap snapt het niet!!!

Dat is inderdaad de nuance die hij maakt. NADAT hij de hele tent heeft opgehitst. Bekijk de beelden nog eens. En nog eens. De Marokkaanse gemeenschap begrijpt het heel goed. Dit is namelijk aanzetten tot haat. Reden genoeg toch om aangifte te willen doen en om je zorgen te maken. Nee als u echt denk dat hij het echt alleen maar over criminelen heeft, dat heeft u boter op uw hoofd... Bekijk de beelden nog eens, alstublieft. En vraag u oprecht af of het totale plaatje niet zeer doet denken aan andere tijden in een ander land.


Gast

#737

2014-03-20 20:44

Commentaar is overbodig. Art. 1 van de grondwet.
Facisme,racisme, xenofobie en alle andere vormen van discriminatie moeten worden bestreden en uitgebannen uit een fatsoenlijke democratie.
Het enige negatieve aspect van deze petitie is dat deze gevaarlijke clown nog meer aandacht krijgt,..

Gast

#738

2014-03-20 20:44

Let's do this

Gast

#739

2014-03-20 20:44

Nederland moet eens wakker worden en hard optreden tegen deze vent.

Gast

#740

2014-03-20 20:46

Een politicus moet opkomen voor iedere burger in het land. Wilders doet dat beslist niet met de uitspraken die hij gedaan heeft.

Gast

#741

2014-03-20 20:46

Deze man is een racist en een haatzaaier en aanzetten tot haat dat mag niet....Hij veroorzaakt heel veel ellende in Nederland en ik hoop dat veel mensen deze petitie gaat ondertekenen zodat hij vervolgd gaat worden voor discriminatie....

Adele Pattipeiluhu

Gast

#742

2014-03-20 20:47

wilders is een gevaar nu zijn t de marokkanen wie wordt t daarna wilders zet aan tot haat dit is net als de joden vervolging van de tweede wereld oorlog 1940-1945 hebben wij hier nog niks van geleerd wilders moet een halt toe geroepen worden deze man is en lijkt op hitler

Gast

#743

2014-03-20 20:47

Ben hartstikke blij met deze petitie, hopelijk verandert er wat en word meneer wilders aangeklaagd.

Gast

#744

2014-03-20 20:47

Dit is gewoon haat zaaien in Nederland, PVV geeft de Nederlandse burgers een discriminerend gevoel. Dit is zo niet professioneel , hij heeft een voorbeeld functie, Geert gedraag zich als een klein kind , VERMAN JE! Ps. Ik ben geen Marokkaan , maakt niet uit als Geert Wilders een andere bevolkingsgroep opnoemde . Gaat erom dat hij dit niet kan maken , hij moet eerst denken voordat hij wat zegt.

Gast

#745

2014-03-20 20:47

Noodzaak

Gast

#746

2014-03-20 20:48

Ik voel me zwaar gediscrimineert door Dhr. wilders.

Gast

#747

2014-03-20 20:48

Het is tijd om een stichting op te richten, deze stichting dient te fungeren als een ontmoetingsplaats voor burgers in het algemeen en specifiek voor Marokkanen om zulke uitspraken te bespreken en met een woord naar buiten te komen naar de media. Het is tijd dat we ons krachten gaan bundelen. Wij moeten opkomen voor ons rechten, wij dienen te vechten voor ons waarden en normen, in het bijzonder ons godsdienst . Met de kwaliteiten die we hebben, gaat zeker ons lukken. Wij Marokkanen moeten nu gestructureerd te werk gaan.
Voordat wij aangiften gingen, hadden we beter met z’n allen een afspraak kunnen maken, eerst bespreken de plan van aanpak, daarna met zoveel mensen naar de politiebureau’s in groepen voor aangifte

Gast

#748

2014-03-20 20:48

Ik vind het schandalig hoe wilders tot haat oproept. Zelf gaat hij aangifte doen tegen een video clip wat heel hypocriet is. Wilders zit in de poitiek roept maar wat en beledigd mensen en roept haat op wat veel onrust geeft. Hij zou zich diep en ook diep moeten schamen als voorbeeld funktie in de kamer. Nederlandse politiek zou zich diep maar ook diep moeten schamen en dit je niet accepteren. Als mijn dochtertje van 8 jaar al bang word van Wilders zijn heftige uitspraken en feit dat ze bang is dat opa die als gastarbeider naar Nederland is gekomen en mama die hier is geboren weg moeten dat enorm haar aangreep.

Gast

#749

2014-03-20 20:49

Ernstig!!

Gast

#750

2014-03-20 20:49

Schofterige opmerkingen van pvv leider wilders. Van belastinggeld krijgt hij bescherming. Ik zou zeggen beëindigen.