Vrijstelling hondenbelasting voor onze stichting dieren !

dierenliefhebber

/ #13

2013-06-28 14:39

Ik ga het helaas niet ondertekenen
De keuze van een stichting beginnen is jou keuze geweest
En als je de financiele middelen niet heb dan moet je er in de eerste instantie ook niet aan beginnen ,hoe erg je ook van beesten houdt deze zijn dan toch uiteindelijk de dupe
Dit is ook niet fair tegenover de dieren
Je kan niet steeds verwachten dat mensen jou giften doneren en jou stichting in stand houden
Ik ben erg voor dieren ,maar ik vind gewoon ik moet ook hondenbelasting betalen dus waarom jij dan niet ,dat weet je nu eenmaal dat het wettelijk bepaald is en dan moet je er niet aan beginnen
Omdat je meer dieren heb dan een ander, is jou eigen keuze geweest en je kan ook dieren herplaatsen dit gebeurd niet,in een asiel wel
ik vind het eigenlijk zonde dat je steeds maar loopt te bedelen of mensen jou een gift willen geven om je dieren te onderhouden en dat het slecht gaat met de stichting en misschien wel het einde betekend
Had je dit niet beter kunnen bedenken voordat je zo'n enorme verantwoording op je neemt als je het niet kan dragen
Er zijn genoeg particulieren die de zorg en onderhoud van hun eigen beesten niet kunnen betalen en ook deze mensen moeten gewoon hondebelasting betalen,krijgen ook geen vrijstelling waarom jij dan wel
En is er ook ergens een jaaroverzicht in te lezen bij jou wat er allemaal gedaan wordt met de giften van mensen zodat deze ook kunnen zien waar hun geld aan besteed wordt.