zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Inderdaad! Wat als de kinderen gaan vragen waarom Zwarte Piet niet meer zwart is? Wat moeten we dan zeggen? Omdat Zwarte Piet niet goed genoeg was, maar een blanke Piet wel.... Ik vind dat het dan juist racisme wordt, want in mijn ogen maken ze op die manier juist mensen met een andere huidskleur minderwaardig
Re:
zwarte piet is zwart van het roet en is niet racistisch. blijf van onze cultuur wij moeten ons niet aanpassen maar zij moeten zich aanpassen aan onze cultuur als ze hier wonen
Een eeuwen oude traditie zomaar kapot maken. Blijkbaar kan en mag alles de dag vandaag. Heel erg voor onze kinderen. Voor ons is dat nostalgie en leuk om terug te denken aan onze kinder tijd. Toen was er geen sprake van en nu de dag van vandaag is er op alles en iedereen commentaar. Straks moeten we nog vragen als we thuis naar de wc mogen gaan. De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij...
Ban de moskeeën, ramadan, suikerfeest dat hoort niet in onze maatschappij
Waarom zou dit nu moeten veranderen? Politieke correctheid? Iedereen zijn tradities, dat is politiek correct!
ben da gezeik hierover beu .....
| This discussion has been closed. |