YES2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geniet mee van de muzizk en het vuurwerk !!!
daarbij is het niet omdat hier geen zeldzame diersoorten wonen dat wij de natuur niet horen te respecteren en niemand zegt hier dat ze 2 weekeindes niet meer met de hond buiten kunnen. je kan meer dan een maand de schorre niet meer in en er worden veel te veel onnodige werken gedaan en dat is wat vele stoort. bouw jullie feestje ergens wat meer afgelegen waar niemand er last van heeft!
Overlast
Laat dan als buurtbewoner aub ook eens je goede wil zien. Er zijn ergere dingen in de wereld.
Re: Re:
Re: Re: Re:
Wa vo ren pruime zij de gij zelf nooit jong geweest? Of zat je als 16jarig meisje te breien op zaterdag ... ik zelf heb ook gezin en ga niet weg en hier in onze straat word er 8xper jaar iets georganiseerd met heel veel kabaal en lawaai ... in begin kregen wij ook een papier van de organisatie nu de laatste jaren niets. En weet je wat wij denken als gezin dan .. dat de jeugd hun maar eens goed amuseert plaats van zo te neuten en te klagen he zoek ulder keer een hobby ... en get a life!!!
Re:
Denk de gij da just op tomorrowland is da is overal zo en wij maken daar allemaal geen probleem van als de mensen hun maar amuseren plaats van zo te memmen voor zo een pietnul
Re:
Beste nobele onbekende,
1) Indien de eventuele fouten in mijn Engels voor de essentie zijn in dit hele verhaal, dan kan ik u niet meer dan een welgemeende proficiat wensen. U heeft zich namelijk zelf benoemd tot prof in Engels. Stuur mij desgewenst de verbeterde versie toe!
2) Leer zelf eerst uw Nederlands alvorens mijn Engels in twijfel te trekken, u schrijft oa weekeindes, effkes, hoofdletters zouden bovendien ook af en toe gebruikt worden.
3) Het aantal anderstaligen (engelstaligen) die onze petitie getekend heeft zijn een absolute minderheid van ±20 personen.
4) De commentaren van personen die de hond niet meer kunnen uitlaten, dat de natuur vernielt wordt en die niet kunnen slapen van de muziek die nota bene om 01u00 stopt, komen namelijk integraal van jullie petitie!
P-ter
Re: Re: Natuurdomein
volg de pijlen en naar waar sturen ze je natuur of recreatiedomein de .................schorre
Re: Re: Problematiek
#137: P-ter - Re: Problematiek
Doe gerust P-ter, hoe meer mensen we bereiken, hoe liever ik het heb!
Ik woon ook vlakbij de schorre, komaan
Tomorrowland moet blijven
Tomorrowland
vergunning
Je zou trots moeten zijn dat een Belgisch festival ooit werd uitgeroepen tot beste festival van de wereld. Gun de jeugd dit, wij waren ook ooit jong ( jonger)!!! Of zijn we dat vergeten?!
alles wordt in het werk gesteld om de buurtbewoners er bij te betrekken. Zoek 1 festival dat dit ook doet. Nee, juist je vindt er geen. Ben zelf buurtbewoner want de vorige 9 edities woonde ik in terhagen op 5min er vandaan. En ja je hebter last van. Maar hey, je kan in een mooi natuurgenied gaan wandelen dat de voorbije jaren verbeterd is door geld van tml. Dus stop met zeveren omdat je ocharme 2 weekenden niet kunt gaan wandelen met uw hond!
Denk aan de naam van jullie gemeente!
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#50: nickkobe - Re:
yes aan tommorwland