YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.


Gast

#151 Re: Re:

2014-01-31 22:48

#50: nickkobe - Re:

yes aan tommorwland


Gast

#152

2014-01-31 22:51

Het festival is tiptop wat organisatie betreft!!!!
Geniet mee van de muzizk en het vuurwerk !!!

Gast

#153

2014-01-31 23:00

aan alle blijters van boom ze blij da er iets gebeurt in de rupelstreek da belgie nog voor iets op de kaart staat buiten hun regering die op cnn komt omdat ze niet gevormd geraakt wees trots op tomorrowland en stop met de verzuurde mens uit e hangen

Gast

#154

2014-02-01 00:35

Feestje mag altijd

Gast

#155

2014-02-01 01:48

@P-ter als ge geen Engels kunt laat dat dan over aan een ander of start dan een petitie enkel in het Nederlands! lijkt mij normaal de teksten in verschillende talen enkel een vertaling van elkaar zouden zijn... neen... effkes in het Engels zeggen dat onze redenen belachelijk zijn en dat we doen alsof dat hier zeer zeldzame diersoorten wonen.

daarbij is het niet omdat hier geen zeldzame diersoorten wonen dat wij de natuur niet horen te respecteren en niemand zegt hier dat ze 2 weekeindes niet meer met de hond buiten kunnen. je kan meer dan een maand de schorre niet meer in en er worden veel te veel onnodige werken gedaan en dat is wat vele stoort. bouw jullie feestje ergens wat meer afgelegen waar niemand er last van heeft!

Gast

#156 Overlast

2014-02-01 03:03

Ik woon al 20 jaar naast een voetbalstadion (letterlijk) en ik kan u vertellen, daar komt ook enorm veel overlast (geluid en licht!) van. Afval (zelfs bengaals vuur) in de tuin, mensen die op de oprit plassen, die over de muur kruipen, straat vol geparkeerd met bussen met draaiende motoren, schreeuwende supporters voor de deur, risicomatchen, ... Toen onze kinderen nog klein waren konden ze er vaak niet door slapen. Niet 1/2 keer een volledig weekend per jaar, maar wel bijna elk weekend het hele jaar door. Maar ons hoor je niet klagen! Niemand hier in de buurt, en hier wonen ook ouderen. Wij zijn absoluut geen voetbalfans, maar we gunnen het hen. Als wij dit kunnen verdragen, is het dan zo moeilijk om voor een keer een extra weekend te verdragen? Wees trots! Tomorrowland is wereldberoemd! En het is juist een teken van verdraagzaamheid tegenover elkaar. Denk eens aan de brug die ze dit jaar willen bouwen als teken van eenheid en verdraagzaamheid. Mooi gebaar toch? Dit is waar Tomorrowland voor staat!
Laat dan als buurtbewoner aub ook eens je goede wil zien. Er zijn ergere dingen in de wereld.

Gast

#157 Re: Re:

2014-02-01 05:40

#5: - Re:

ik woon 16km verder en kan een héél weekend ni slapen begrijp die mensen best!!!

 


Gast

#158

2014-02-01 06:25

Mensen zijn tegenwoordig zeer ondraaglijk geworden. Voor 2weekends in een gans jaar de mensen mogen trots zijn dat wij belgen zo iets groots en moois organiseren. Of zijn de mensen jaloers dat ze dat vroeger niet in "hun" tijd hadden... ik moet zeggen ik ga zelf niet naar tomorrowland (zelf een gezin en dergelijke ) maar vind dit een heel mooi initiatief !!!
lien

#159 Re: Re: Re:

2014-02-01 06:38

#136: linneke - Re: Re:

Wa vo ren pruime zij de gij zelf nooit jong geweest? Of zat je als 16jarig meisje te breien op zaterdag ... ik zelf heb ook gezin en ga niet weg en hier in onze straat word er 8xper jaar iets georganiseerd met heel veel kabaal en lawaai ... in begin kregen wij ook een papier van de organisatie nu de laatste jaren niets. En weet je wat wij denken als gezin dan .. dat de jeugd hun maar eens goed amuseert plaats van zo te neuten en te klagen he zoek ulder keer een hobby ... en get a life!!!


Gast

#160 Re:

2014-02-01 06:44

#3: -

Denk de gij da just op tomorrowland is da is overal zo en wij maken daar allemaal geen probleem van als de mensen hun maar amuseren plaats van zo te memmen voor zo een pietnul


Gast

#161

2014-02-01 06:55

Verzuurde mensen toch !! Nooit jong geweest of heb je zelf een saai leven dat je jr man of vrouw beu zijt ... reageer u dan eens niet af op de organisatie en doe zelf iets aan ulder leven plaats van een anders zijn plezier af te pakken !!! Moest het een slager festival zijn zouden ze wel kwijlen de hypocrieten! !
P-ter

#162 Re:

2014-02-01 06:56

#155: -

Beste nobele onbekende,

 

1) Indien de eventuele fouten in mijn Engels voor de essentie zijn in dit hele verhaal, dan kan ik u niet meer dan een welgemeende proficiat wensen. U heeft zich namelijk zelf benoemd tot prof in Engels. Stuur mij desgewenst de verbeterde versie toe!

2) Leer zelf eerst uw Nederlands alvorens mijn Engels in twijfel te trekken, u schrijft oa weekeindes, effkes, hoofdletters zouden bovendien ook af en toe gebruikt worden.

3) Het aantal anderstaligen (engelstaligen) die onze petitie getekend heeft zijn een absolute minderheid van ±20 personen.

4) De commentaren van personen die de hond niet meer kunnen uitlaten, dat de natuur vernielt wordt en die niet kunnen slapen van de muziek die nota bene om 01u00 stopt, komen namelijk integraal van jullie petitie!

 

P-ter


Gast

#163 Re: Re: Natuurdomein

2014-02-01 06:56

#138: BVD - Re: Natuurdomein

volg de pijlen en naar waar sturen ze je natuur of recreatiedomein de .................schorre

 

ML

#164 Re: Re: Problematiek

2014-02-01 07:56

#137: P-ter - Re: Problematiek

Doe gerust P-ter, hoe meer mensen we bereiken, hoe liever ik het heb!


Gast

#165

2014-02-01 08:37

Zeg, da stopt wel om 0.00u ten laatste 01.00u he
Ik woon ook vlakbij de schorre, komaan
Valleke

#166 Tomorrowland moet blijven

2014-02-01 09:09

Toen ik kind was was er niemand die zei stil je moogd niet zingen. Nu, je trekt je mond nog maar open en ze staan al naar je te roepen STIL . Mag alleen de neeen iets zeggen en moeten de pro's zwijgen. Ik hou van muziek, neem me dat niet af. Dank U
Sankamepe

#167 Tomorrowland

2014-02-01 09:19

Kunnen de mensen nu niets meer verdragen.Je kan op alles sakkeren,als ze er maar bonussen kunnen uitslaan.De gemeentes hebben er wel bij en de schorre ook.Sinds dit festival heb ik heel wat verbeteringen gezien.Hoop en al 14dagen nadien vind je zelfs geen snippertje dat uit een helicopters gegooid is.Chapeau voor de organisatie,hopelijk blijven ze nog vele jaren in boom.

Gast

#168 vergunning

2014-02-01 09:20

Jammer maar helaas, de vergunningen blijken niet in orde te zijn... ziet er niet goed uit

Gast

#169

2014-02-01 09:29

Ik denk dat van de organisatie een juiste communicatie is verricht!

Gast

#170

2014-02-01 09:43

Je zou trots moeten zijn dat een Belgisch festival ooit werd uitgeroepen tot beste festival van de wereld. Gun de jeugd dit, wij waren ook ooit jong ( jonger)!!! Of zijn we dat vergeten?!


Gast

#171

2014-02-01 10:26

Ik ben er van dag 1 bij geweest en heb dit festival mee zien groeien.
alles wordt in het werk gesteld om de buurtbewoners er bij te betrekken. Zoek 1 festival dat dit ook doet. Nee, juist je vindt er geen. Ben zelf buurtbewoner want de vorige 9 edities woonde ik in terhagen op 5min er vandaan. En ja je hebter last van. Maar hey, je kan in een mooi natuurgenied gaan wandelen dat de voorbije jaren verbeterd is door geld van tml. Dus stop met zeveren omdat je ocharme 2 weekenden niet kunt gaan wandelen met uw hond!

Gast

#172

2014-02-01 10:29

mooi initiatief
P-ter

#173 Re: vergunning

2014-02-01 10:32

#168: - vergunning 

 

Uit welke bron kan u dat hard maken?

Gast

#174

2014-02-01 10:32

En al die jeugd die elke dag van en naar school gaat , de klokken van de kerktorens ,...Zagen kan iedereen ,je hoeft er zelfs je bed niet voor uit te komen ! Ik begrijp dat Tomorrowland niet aangenaam kan zijn voor hen die er naast wonen , en zeker niet als je je er een half jaar op voorhand al ambetant over maakt !Beter geld geven aan een weekendje vakantie dan aan een advocaat !

Gast

#175

2014-02-01 10:33

Het is maar eenmalig..!
Denk aan de naam van jullie gemeente!