WATERPOLO, OOK VOOR MEISJES!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Maak niet dezelfde fout als in 87 toen jullie ook de helft van de nationale damesploeg schorsten omdat we onze mening uitten. Zeker geen kleinkinderen die waterpolo spelen?
Wat n domme beslissing , gelukkig zijn er geen belangrijkere items waarvoor maatregelen nodig zijn. Ik stel voor dat jullie dit zelf, persoonlijk aan al die speelstertjes gaan uitleggen ? Op een training of zo? Recht in de ogen kijkend.
Dus wie is akkoord
Over integriteit gesproken ...
De BE Zwembond stelt zich vragen omtrent de (fysieke) integriteit van meisjes...
stelt zich nu niemand vragen over de (mentale) integriteit van deze bonzen ? De schande voorbij !
waterpologemeenschap vs KBZB
Hartverwarmend om de enorme respons te zien en hoe alle WP clubs met eenzelfde stem spreken.
Samen sterk ! De sport is van de spelers & speelsters, trainers ,vrijwilligers & supporters.
Wat doen we met de bobo's van de zwembond die zelfs niet geloven in de sport waarvoor ze gemandateerd zijn ?
Scheids
Leuk om te zien dat scheidsrechters de petitie ondertekenen. Bedankt in naam van ALLE waterpolomeisjes.
Ik heb onze meisjes nog nooit horen klagen en geloof me, ze zijn niet op hun mondje gevallen. Wie het zou wagen hen ongepast aan te raken, zal het geweten hebben. Laat ons aub niet meegaan in de verpreutsing van de maatschappij!
Ons Lotte(16j) is kapitein van de kadetten, ons Hanne(15j) vaste waarde als keepster bij de miniemen en de kadetten. Ook versterken zij onze damesploeg. Zij "ademen" waterpolo!!!
Gaan we de toekomst van onze dames waterpolo op het spel zetten?
Persmededeling KBZB
KBZB heeft een officieel bericht op belswin.be geplaatst... Helaas nog maar eens bevestiging hoe ver men van de waterpolo in Belgie staat. En zij durven iemand die het probleem eerlijk aankaart een 'beperkt gezichtsveld' verwijten.
Moet ik nu lachen of wenen ?
| This discussion has been closed. |
Lowagie, onze mini Sepp Blatter ...
Lowagie, onze lokale Sepp Blatter van de Belgische Zwembond?
Oplossing: wegstemmen en een nieuwe open cultuur, met respect voor de clubs en honderden vrijwilligers !