WATERPOLO, OOK VOOR MEISJES!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Hallo,Zelf heb ik nooit gespeeld maar heb waardering voor iemand die waterpolo speelt,je moet er veel voor trainen en in goede conditie verkeren.Mijn 2 zonen van hun 8jaar tot hun 19e waterpolo gespeeld ,meisjes waren toen nog ver in de minderheid en ze hebben daar nooit problemen mee ondervonden,de meiden speelden zelfs beter dan de jongens.Meisjes of dames mogen zelfs niet meedoen in de eerste ploeg daar worden ze al gediscrimineerd.Dit is een domme beslissing van de zwembond en ik hoop dat ze toch inzien dat de meiden ook graag waterpolo spelen gezien het aantal die nu ingeschreven is bij de ploegen.
Patrick Ghysel ,Jordy Ghysel,Sander Ghysel
Wat voor signaal geeft men nu? Pure discriminatie. En wat is het volgende? Meisjes en jongens opnieuw in aparte klassen op school?
Als ik naar de U11-U13-U15 ga kijken zie ik geen verschil tussen
de jongens en de meisjes. Meestal zijn de meisjes groter,
feller en zelfs beter. Het begint pas als ze 16 é 17 worden.
Ik ben al jaren van mening dat dit zeer onterecht is en werk daarom ook al jaren aan de verbetering van deze scheve verhouding.
Meisjes en dames waterpolo is van heel groot belang!!
John Rotteveel.
Hoofdtrainer waterpolo dames MNC Dordrecht Nederland.
Kinderen die sporten en dit met volle hart en overgave doen moeten gesteund worden, ook al is het gemengd jongens meisjes, wat maakt het uit, het gaat over de sport of hebben ze liever dat de jongeren nog meer voor tv en computer zitten?
| This discussion has been closed. |