voorstraat 92 moet geel blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er zijn al zoveel grijze h(M)uizen......
liever 'n zonnig geel dan 'n grijze massa....
Suc6 en dat het zo mag blijven.....
Re:
Dat heb je als je gemeenteraadsleden allemaal bestaan uit grijze personen wij grijs van kleur en gedachten dan alles grijs,ga eens in noorwegen kijken kan je zien wat een beetje kleur doet
succes gewenst Paul58Rdam
voorstraat 92 moet geel blijven
Door de muur en de damwand bij Luyten zal Lekkerkerk vanaf de rivier nooit echt mooi worden.Deze mooi opgeknapte woning zou een goed voorbeeld kunnen/moeten zijn voor een aantal andere woningen aan de voorstraat.
Vrolijke kleur in deze grauwe tijd, mooi zo laten gemeente.
kom hier in belgie eens kijken hoe vervallen veel huizen in de grote steden erbij staan
waar maken jullie je nu druk om ik zou in jullie plaats blij zijn met deze bewoners die iets doen om de stad mooi en leefbaar te maken
hoe bekrompen kun je zijn als stadsbestuur?
Nederland vergrijst compleet in zijn conservatieve beton- grijze-saaie-kleur huizen. Vreselijk gewoon!
Triest en frustrerend, je zou denken dat met de naderende overheveling van taken naar de gemeentes ze wel iets anders hebben te doen... Ik haat bureaucratie!
Lang leve degene die kleur durft te kiezen.
Laat dit huis aub zoals het nu is; het ziet er juist leuk uit. Als de andere huizen in de straat er dan ook nog een kleurtje (zelfde kleur of bv mintgroen, zachtblauw) tegenaan gooien, kan die straat wat mij betreft niet meer stuk.
Re:
#2: - Als het nou een schokkende vertoning zou zijn? Niets is minder waar. Gemeente en hun regeltjes. Komkommertijd?
| This discussion has been closed. |
Re:
#2: -
mooie kleur geel