voorstraat 92 moet geel blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Het Gele huis is een aanwinst voor Lekkerkerk. De hr Terlouw heeft jaren lang het huis in zo veel mogelijke oorspronkelijke staat gerestaureerd met liefde en aandacht voor details. En ook de oker gele kleur is wel overwogen aangebracht. Gemeente Lekkerkerk, ga eens kijken en zie het huis als een aanwinst voor uw gemeente ipv grijs te denken.
Nu komen er een paar kasplantjes bij een gemeente werken die het over kleuren moeten hebben.
Zeker teveel naar Rutte gekeken, zwarte piet!
Jaymz
doet me denken aan de huizen op het eiland Gotland in Zweden.
Daarnaast vind ik dit als landschapsadviseur passen binnen de grenzen van een dorpskern als de uwe. Binnen het plan van een dorpskern zal men eraan moeten wennen maar het misstaat echt niet vandaar dat ik deze petitie vanuit de Betuwe teken ook al ken ik daar niemand.
kijk bijvoorbeeld eens in italië, maar ook in belgië.
dat is toch veel vrolijker dan in de eenheidsworst wijken in ons land.
tevens blijkt uit zelfonderzoek dat de originele kleur van dit huis ook geel is.
dus gemeente houdt op met betutteling , er zijn belangrijkere zaken.
groet.....leo van der heide
vergunning aanvragen
Misschien helpt het om vergunning aan te vragen voor de verflaag. Gemeenten houden meestal wel van vergunningaanvragen, want het biedt via de legesaanslag een welkome bron van inkomsten.
Zeker weer zo'n zakkenvuller die deze actie bedenkt om een gewone burger het leven zuur te maken
Het omgekeerde zou moeten gebeuren - de eigenaren van al die saaie witte en grijze huizen zouden verplicht moeten worden hun huis ook in een leuke (pastel-)tint te verven. Kijk maar eens in de landen om ons heen en in bv de Caribic
ga zo door succes !!!!
Wat een onzin van de gemeente. Ziet er harstikke mooi uit die gele kleur. De foto's op GoogleStreetView zien er veel lelijker uit (waarschijnlijk voor de renovatie).
| This discussion has been closed. |