VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik het met de inhoud volkomen eens. Hartelijke groet, en succes.
Jeanne.
verzet windmolens
windmolens is terug naar de middeleeuwen , onbetrouwbare energie opwekking , geen wind geen stroom , ik kan nog wel wat extra co2 gebruiken voor mijn moestuin , energie opwekken met de nieuwste kolencentrale is veel goedkoper , het fijnstof is is het probleem, maar niet de co2 windmolens zijn kapitaal vernietiging , en horizonvervuiling , en van oudsher visserijgrond wordt opgeoffert voor waanzin polietiek en vogels zijn niet veilig meer , het weer wordt beinvloed , door vermenging van luchtlagen , meer zwaardere regenbuien , dit alles zijn tekeningen der tijd , de mens is de weg kwijt
Voor een relatief kleine meerprijs op (de lange termijn) kunnen we nog blijven genieten van natuur langs de kust. Op de Duitse Waddeneilanden heb ik ervaren dat vooral s'avonds de vele lampjes mij als een kermis doen voorkomen. Door zowel op land als op zee te bouwen is er nergens meer een rustige horizon (gezondheidsargument).
Ik vind de overheid kortzichtig. Er is geld genoeg voor bijv. Europa en financiële instellingen. Voor een relatief kleine meerprijs op (de lange termijn) kunnen we nog blijven genieten van natuur langs de kust. Op de Duitse Waddeneilanden heb ik ervaren dat vooral s'avonds de vele lampjes mij als een kermis doen voorkomen. Door zowel op land als op zee te bouwen is er nergens meer een rustige horizon (gezondheidsargument).
Daarom ben ik tegen het plaatsen van een windmolenpark dicht voor de Nederlandse kust.
Dat is simpel: ik hou van deze kust. Egmond aan zee, Bergen aan zee, Callantsoog ... ik ben 2016 al 40 jaren daar op vakantie. Ik vind, dat die mensen daar vrede verdienen en een vrije horizont zonder lelijke windmolens. Die mogen graag ver van de kust van Ijmuiden staan. Ik wens jullie veel success met deze petitie! In ieder geval ga ik het mijn vrienden vertellen.
Als de overheid wil weten hoe een horizont eruitziet als er alles vol is met windmolen: ze mogen graag naar Duitsland komen en ervan genieten, je heb overal lampje es lichtjes, de hele nacht over. Heel romantiek ...
En een ander argument zijn de dieren. Er zijn toch van die walvissen op strand geraakt, mogelijk, dat dit met de molens te doen heeft.
In opkomende markten is de vervuiling van grond, oppervlakte en lucht vervuiling ongekend. Kennelijk zijn daar geen afspraken over te maken, dus is het voor het rijke westen van het westen dweilen met de kraan open.
Als voorstander van moderne nucleair energy bepleit ik investeringen in die richting. Te vaak worden nzinnige argumenten gebruikt om nucleair energy te stoppen.
Overigens: hebben zeedieren geen last van geluiden ?
Omdat het oneindig ver weg kijken nu eindig is. Afschuwelijk !
| This discussion has been closed. |