VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zoals zovelen geloof ik in schone energie. Maar ik ben fel tegen de geplande locatie. Wie wil er nu liggen aan de rand van een industrie gebied?? Dit is werkelijk te schandalig voor woorden. Het uitzicht wordt compleet verwoest en een dagje zee zal nooit meer hetzelfde zijn. De magie gaat verloren evenals veel horeca. Verloedering alom. Schone energie JA! Windmolens JA! Maar dan op een plek waar niemand last heeft van die oerlelijke industriële gedrochten.
mijn gezin veel aan de kust geweest, van Domburg tot Bergen
Beste herinneringen aan al die plaatsen met hun eigen stijl.
Het vrije uitzicht mag nooit worden bedorven door een tijdsgebonden en beelbedreigende verstrekkende investering.
De horizonvervuiling mag nooit plaats vinden. Ik wil kunnen blijven genieten van het bestaande unieke vergezicht !!!
Maar goed uit zicht is in ieder geval al iets!
Ik ben zeker geen tegenstander van windenergie.
Miriam Wuisman
LAAT DE WINDMOLENS MET RUST
Zet in op Zonne energie
dit is werkelijk water naar de zee dragen en zo geopperd word dat subsidie potjes voor een klein beetje mensen winst oplevert
dat is dan weer legale diefstal , en zo draait ons landje
Ik zat op een mooie zomeravond 2015 aan het strand van Katwijk na te genieten van de schitterende zonsondergang en heb me enorm gestoord aan de rode knipperlichten van de windmolens! Dat was ècht een verstoring van het serene moment!
| This discussion has been closed. |
Overdag zijn de molens een hinderlijk beeld aan de horizon.