VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Horeca vastgoed als woningen, appartementen,villa's.
Idioot plan die dure molens die in efficiënt zijn en veel duur onderhoud behoeven, en foei lelijk en gevaar voor scheepvaart, luchtvaart en fauna. Terwijl op elk (plat, ind terrein) dak zat loze ruimte is voor pv panelen net als op mijn dak...ik heb 8000 Wp liggen......ik ben actief zeiler.
Hoe kun je zoveel geld uittrekken om aan een kant natuur te redden, zoals het duingebied zijn oorspronkelijke karakter terug geven enz. en aan de andere kant de natuur verpesten!! Een prachtig mooie horizon, de weidsheid van de zee, hoe kun je dat van ons afpakken. Groen links en milieudefensie zouden hier ook in actie moeten komen, partijen die me na aan het hart liggen, omdat ik zo van de natuur houd. Maar dit kan toch niemand over zijn kant laten gaan? Werkelijk onbestaanbaar , ik heb er geen woorden voor.
Inwoner van Zandvoort en natuurliefhebber
De horizon van Zandvoort bevat ineens meer dan 10 gloednieuwe windmolens!?!?
En ik maar denken dat de vele recente protesten hadden geholpen en dat de politiek nog geen beslissing had genomen. Wat een ongelooflijke klo.. regering hebben we toch.
Ze zijn nog lang niet klaar met de horizon vol bouwen want ze zijn nu aan het bouwen en morgen staan er zo weer 2 nieuwe naast ...
Het prachtige ondergaande zon moment wat ik vele dagen per jaar aanschouw zal nooit meer zijn zoals vroeger!!
Eewig zonde!
Niet aantrekkelijk
Zowel voor bewoners als de toeristen zal het zonde zijn! Veel minder aantrekkelijk om hier te komen!
Beste optie is investeren in energiebesparing en ondertussen veilige groene rendabele duurzame Thorium MSR ontwikkelen. TU Delft is er klaar voor. Ir Kloosterman
| This discussion has been closed. |
windmolens zijn veel te duur, verjagen vissers , van hunnen eeuwen oude visgebied , malen vogels in gort ,verzieken mijn uitzicht , en kosten mij op termijn 1000 eur per jaar extra ecotax