VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Deze hele petitie tegen windmolens dicht bij de kust, zal de regering een worst zijn.
Ze drukken toch hun zin door, tegen beter weten in.
Wij als volk hebben nu éénmaal niets te vertellen, want zeggen ze, jullie hebben toch voor ons gekozen?
Dus is alles dan maar geoorloofd wat ze doen? Mogen ze daarom dit hele land naar de Filistijnen helpen?
Ze hebben al genoeg kapot gemaakt.
HET IS KLAAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Discutabel rendement
3. Openheid van zaken gewenst m.b.t. de te maken kosten van alle plannen.
Windmolens voor de kust
1. Horizonvervuiling zo dicht bij de kust 2. Discutabel rendement 3. Openheid van zaken gewenst m.b.t. de te maken kosten van alle plannen. 4. Openheid over gevolgen voor zee flora en fauna.
Ik ben er zeer op tegen .
Deze turbines geeven een Laag ferqent geluid af .
Die dragen ook niet bij aan de gezondheid Het gaat om het Ulrasound en Lowsound .
Het zijn laag feqent golfen die schaden kunnen veroorzaken .
Plus het feit dat ze nu al op de hoogte van strand tent ZOUT op de horizon zie verschijnen .
'Het wordt er gewoon met een koortsachtig tempo door gedrukt .
Het zou handiger zijn geweest dat die Minister had gewacht met deze vormvan inbreuk op de Economie van Zandvoort .
Ik stel een voor om een Redelijke schade vergoeding Te Claimen als dat zo is .
Denk aan de toekomstige werkeloozen die er door kunnen ontstaan .
Omdat onze Kustplaats minder bezocht gaat worden .
Dit windmolenpark zal een gehaktmolen vormen voor alle gevleugelde dieren. En om over het zee-uitzicht nog maar te zwijgen!
ARCHIMEDES
iIn Egmond staan er ook , ze bederven het immense mooie uitzicht, vandaar mijn stem dat er niet meer windmolens bij mogen komen.
| This discussion has been closed. |
Re:
#2087: -
Ik denk heel wat belangen waarvan u en ik niets willen weten. Wat een regering hebben we.