VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
bij de kust. Het beste alternatief.
IJMUIDEN VER.
Dit wordt horizonvervuiling terwijl er veel betere alternatieven zijn verder van de kustlijn zoals 'Ijmuiden Ver'.
Toeristen zullen wegblijven en 'de blanke top der duinen' zal niet
meer schitteren en ook de mooie wijde/grootse Nederlandse Noordzee zal nooit meer zijn wat zij altijd is geweest!
DUS STOPPEN DEZE PLANNEN!!
Doe hier ook nog zonnepanelen bij en je houdt een mooi uitzicht op zee en horizon
ik vind het een afschuwelijk gezicht in ons landschap bovendien kost het ook nog heeel veel en daar betalen wij allemaal aan mee en het zal nooit voldoende zijn hoeveel ze er ook neer willen zetten. wij moeten alles maar goedvinden ze doen maar zoals met alles. dan maar kernenergie ik weet dat daar ook nadelen aan zijn maar altijd nog beter dan die vreselijk lelijke horizon vervuilers.
liever op n andere plek
Weggegooid geld.Kijk maar in Duitsland,daar werkt het ook niet.
Het wordt tijd dat er in Holland een andere wind gaat waaien:een rechtse wind, zonder milieu zakkenvullers.Weg met die linkse lobby
Ben niet tegen windenergie maar laat dan de gehele gemeenschap er via de energie-nota van meegenieten!
Het lijkt me beter dat ze meer tijd stoppen in onderzoek naar winnen van energie waar ZOET en ZOUT water elkaar raken zoals bij Afsluitdijk waar al een proef ligt. Zo zijn er meer gebieden te vinden zoals in Zeeland waar zulke raakvlakken zijn te vinden. Dit geeft ook geen horizon vervuiling.
Omdat wij ons uitzicht en onze kustlijn niet willen laten verloederen door windmolens verder uit de kust die handel !!!!
De hele dag horen wij het heien in het IJsselmeer en op de dijk. Welke kant je ook kijkt: we zitten achter het ijzeren gordijn. Welk geluid zal dit straks worden als ze eenmaal draaien? We hebben met het comité Urkbriest duizenden zienswijzen ingediend maar het was natuurlijk al beslist. Het is gewoon tragisch dat ons mooie dorp zo bedorven is en dat ter ere van Brussel!
| This discussion has been closed. |