VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Duitsland is er ook van terug gekomen.
te gek voor woorden,mijn stelling is, blijf met je vingers van de natuur af,ongeacht wat voor motief ook, er is al genoeg verpest door onwetende beleids makers achter hun desk-top.Begrijp nog steeds niet, hoe zulke beleids makers aan
hun job komen, maar nu begrijp ik het gezegde(hij heeft een klap van de molen gehad, dit komt natuurlijk voort
aan kortzichtieg heid, jammer-jammer, verbaas mij toch, hoe sommige beleids medeerkers aan hun job komen,
Mijn vader leeft niet meer helaas , maar zijn stok[aardje was:veel geschreeuw en weinig wol, dus wat doen wij ermee???weg ermee.
Harry Scholten Huizen N.h.
jaren van zijn leven. Ik ben blij dat hij dit niet meer hoeft mee te maken. De duinen en de zee waren zijn plek waar hij elke dag in rust kon genieten. Hij had dat niet overleefd. Of beter gezegdhet had hem enorm veel verdriet gedaan. En dat doet het mij en velen met mij ook.
Dit kan echt niet! Totale verpesting van de horizon. IJmuiden ver is een veel beter alternatief. Allemaal tekenen!!!
En dan komen met die flauwe opmerking ja met de kennis van nu dan.... Stop dit voor dat het te laat is. Geef dan de mensen de kans om zonnepanelen op hun dak te zetten met subsidie. (het bedrag wat je dus niet investeert in dit project). Dan hebben mensen er zelf baat van i.p.v. nu de grote bedrijven.
Hebben een huisje aan strand Egmond aan Zee en wensen geen luchtvervuiling!
Plus er zijn genoeg alternatieven voor deze subsidie vreters.
en niet naar de lelijke windmolens kijken,
carla smit,
b. Kapitaalsvernietiging van de bovenste plank.
c. We worden geregeerd door malloten die nergens verstand van hebben en achter de feiten aanlopen (zie de Fyra en andere debacles) Lekker belastinggeld rondsmijten waar je toch geen verantwoording hoeft af te leggen.
| This discussion has been closed. |
We zijn door het energie accoord en de milieu beweging/ windmolen lobby in het pak genaaid. Dus eigenlijk gewoon stoppen. Dit past in het rijtje Fyra, hogesnelheidslijn,Betuwe route, uit de hand lopende ICT projecten bij de overheid etc etc etc. Als dit was opgezet door een ondernemer was het niet gebeurd of voor veel minder geld. De overheid heeft de expertise niet voor dit soort zaken en strooit met geld.